Skip to main content

Op de samsung van mijn vrouw is de app weer 14,6 MB en op de mijne 4,59MB Zij heeft via facebook een app weer gedownload Kan het zijn dat die is gecombineerd met de vaste app weer van samsung? en zo ja hoe maak ik dit ongedaan

Even voor de duidelijkheid, om welke app gaat het?


De samsung app weer


Mogelijk bedoel je de Facebook app op jouw Samsung? 
 

Die app en ook heel veel andere apps bewaren alle berichten en foto’s. Hierdoor groeit de inhoud van zo’n app sterk. Je kunt het beste af en toe de app verwijderen van jouw telefoon en daarna dan weer opnieuw installeren. Dan begin je weer met een schone lei. 


Nee de app weer is standaard bij samsung en kan niet verwijderd worden maar zij heeft van facebook ook een weer app gedownload en die is nu in de originele app gaan zitten ben ik bang


Gelukkig werkt dat bij Apple niet zo…

Maar misschien heeft @Maurice85 een Samsung en kan hij er wat over vertellen? 


Sorry, ik ben ook een Apple sektelid :grin: , geen ervaring met Samsung.


Hoi @Jos van Soldt. Welkom op het KPN forum. Heb je al geprobeerd om deze app te verwijderen via het instellingen menu?

  • Ga naar Instellingen en dan naar Apps.
  • Selecteer de (weer) app die je wilt verwijderen.
  • Tik op ‘verwijderen’.
  • Bevestig dat je ze wilt verwijderen.

Als de weer app niet in de lijst staat is het volgens mij niet mogelijk om deze app te verwijderen.


staat wel in de lijst maar is niet te verwijderen


Hoi @Jos van Soldt. Welkom op het KPN forum. Heb je al geprobeerd om deze app te verwijderen via het instellingen menu?

  • Ga naar Instellingen en dan naar Apps.
  • Selecteer de (weer) app die je wilt verwijderen.
  • Tik op ‘verwijderen’.
  • Bevestig dat je ze wilt verwijderen.

Als de weer app niet in de lijst staat is het volgens mij niet mogelijk om deze app te verwijderen.

staat wel in de lijst maar is niet te verwijderen

Als je niet de optie krijgt om deze app te verwijderen is het volgens mij ook niet mogelijk om deze app te verwijderen. :frowning2:


klopt heb van Samsung gehoord dat het een standaard app van hun is