Skip to main content

Ik heb op 16 februari een Samsung galaxy s21 gekocht, binnen de actie periode, maar volgens Samsung valt mijn aankoop niet binnen de periode.

Hoe kan ik aan Samsung bewijzen dat dit wel zo is?

Met je aankoopbewijs?


Het document dat je na de bestelling ontvangt bevat geen datum. Het contract bevat wel een datum, maar dat is de leverdatum en niet de aankoopdatum.


Het document na bestelling is naar u gemaild? Dan heeft u daar een te bewijzen datum.


Hi @Rob Verwey! Jammer dat Samsung jouw registratie niet goedgekeurd heeft, hopelijk kun je het alsnog regelen op basis van het aankoopbewijs. 

Met je aankoopbewijs?

Bij je contract zit in de bijlage een aankoopbewijs en op het aankoopbewijs staat een factuurdatum: de datum waarop je de bestelling geplaatst hebt. Als je een kopie van het contract nodig hebt, kun je deze via onze klantenservice opvragen:

  • Telefonisch via 0800 0402: 7 dagen per week bereikbaar, tussen 8 en 22 uur.
  • Dezelfde openingstijden gelden ook voor onze chat. Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken.
  • Of via ons: vul jij jouw profiel aan met het klantnummer, postcode en huisnummer, geboortedatum van de contractant en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is?
    In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt. Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik voor je aan de slag kan!

We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders weet je ons te vinden!