Skip to main content

Hoi allemaal, 

Zoals jullie allemaal weten is het zoiets elk jaar weer bijna tijd voor Galaxy Unpacked. Deze editie beloofd EPIC te worden :smile:

 

Wat verwachten jullie van de nieuwste telefoon en van unpacked? :-)

 

Full disclosure: Ik ben een onderdeel van het Samsung Superuser Programma, verder ben ik uitgenodigd voor een Samsung Members “VIP” ervaring, om deze reden zal ik niet 100% neutraal kunnen reageren. Samsung heeft materiaal tot mij beschikbaar gesteld ter behoeve van de promotie van Unpacked en de producten die hier aangekondigd worden. In het verleden heb ik ter behoeve van marketting en community doeleinden gratis producten gekregen. Er zijn geen afspraken gemaakt rondom een compensatie in welke vorm dan ook. Ik kan echter niet uitsluiten dat ik tijdens de unpacked ervaring materieel met een monetaire waarde zal ontvangen waar ik niet van op de hoogte ben. 

Ha! Inmiddels kan ik wat meer informatie met jullie delen ;) 

 

Inmiddels heb ik een EPIC kit mogen ontvangen vol met goodies ter voorbereiding van een “Epic Party” rondom unpacked :-)

 

 

Ik moet zeggen dat ze de spanning wel opbouwen. :-) 

 


Wat een leuke vlog! En leuke goodies ook 🙂. Ben benieuwd naar het vervolg!


Hey @SjorsK! Wat leuk dat je aan het vloggen geslagen bent. Jij bent zo te zien helemaal klaar voor Samsung Unpacked. Enjoy! :smiley:


Als ik eerlijk ben vindt ik ‘t een beetje eng maar hopelijk zie je dat niet :-) 

Inmiddels ben ik toegevoegd in een aantal Whatsapp groepen. Een met de “Genodigden” uit de Benelux en een chat met inmiddels 67 mensen uit de hele wereld (Wat de komende dagen een stuk meer gaat worden) :-) 

 

Een ding is zeker, het gaat spannend worden :-) 


Nee, zie ik niet! Je zit er comfortabel voor :smile:. Dat klinkt als een hele prestatie en veelbelovend. Veel plezier en succes @SjorsK


Oeh spannend, @SjorsK. Nog een paar dagen en dan weten we meer! Ik heb hierover ook alvast wat mogen schrijven: Aankondiging van de nieuwste Galaxy?  voor iedereen die door ons op de hoogte wil worden gehouden over de nieuwste ontwikkelingen kun je mailadres achterlaten. Wij houden je dan op de hoogte :)
 


Supertof! ;) 

 

Vandaag hebben we een Rehearsal gehad van de Unpacked, supergezellig natuurlijk maar wel een beetje onder Embargo. :smile: Ze hebben het echt leuk in elkaar gezet. 

Tijdens de Rehearsal was er ook een quiz waar we blijkbaar als collectief hebben gekozen om herkend te worden als “Samsung Mammoth” :-) 

Verder is de Whatsapp groep afgelopen nacht met ruim 100 man gegroeid (Druk druk druk!)

Voor de echte techliefhebbers, Samsung heeft vandaag een Chip aangekondigd die hoogstwaarschijnlijk in de nieuwe Galaxy zit ;) 

 

 


 

Ik ben klaar voor de stream :-) 


Ik heb ook een mooie trailer gevonden, ze hebben het weer eens mooi aangekleed :)

 

https://youtu.be/o3rodmgjBV8

 

 


Het voorprogramma is inmiddels druk bezig!

 

 

Oh ja, en ik heb hier en Maatje van KPN op de achtergrond :-) 


Wat gaaf om te zien dat iedereen ‘in Galaxy stijl’ meekijkt, Geweldig!:heart_eyes: