Skip to main content

Eigenlijk zegt de titel het al. Is deze telefoon helemaal niet meer leverbaar en komt deze ook niet meer terug? Kom deze informatie verder nergens tegen.

Hallo @Alex92 , gewoon even bij Samsung zelf kijken of het toestel uit het programma is, dan weet je het zeker, verder even googelen wie zo’n toestel nog wel heeft, als je dit toestel graag wilt hebben.

 


Daar kom ik m nog gewoon tegen en ook bij Vodafone. Vandaar de vraag of deze hier nog terugkomt omdat ik mijn abonnement kan verlengen en liever niet overstap.


Daar kom ik m nog gewoon tegen en ook bij Vodafone. Vandaar de vraag of deze hier nog terugkomt omdat ik mijn abonnement kan verlengen en liever niet overstap.

Hallo @Alex92 , je mobiele abo hoeft niet verlengd te worden als je tevreden bent met de huidige prijs en voorwaarden, dan loopt na je vaste contractdatum gewoon door met de opzegtermijn van 1 maand. Je kunt dan gewoon elders je telefoon kopen en de KPN-sim er in plaatsen.

 

 


Daar kom ik m nog gewoon tegen en ook bij Vodafone. Vandaar de vraag of deze hier nog terugkomt omdat ik mijn abonnement kan verlengen en liever niet overstap.

Hallo @Alex92 , je mobiele abo hoeft niet verlengd te worden als je tevreden bent met de huidige prijs en voorwaarden, dan loopt na je vaste contractdatum gewoon door met de opzegtermijn van 1 maand. Je kunt dan gewoon elders je telefoon kopen en de KPN-sim er in plaatsen.


Hoi @Alex92, welkom hier op het forum!

Ik ben voor je gaan kijken en de Samsung Galaxy S21 Ultra wordt bij ons uitgefaseerd en is inderdaad niet meer leverbaar. Wil je hem graag en is de telefoon bijvoorbeeld nog wel verkrijgbaar bij bijvoorbeeld Belsimpel of Mobiel.nl? Dan kun je overwegen om het toestel daar aan te schaffen in combinatie met een verlenging van je abonnement bij KPN. Ben je zo geholpen? :blush: ​​​​​​​


Daar kom ik m nog gewoon tegen en ook bij Vodafone. Vandaar de vraag of deze hier nog terugkomt omdat ik mijn abonnement kan verlengen en liever niet overstap.

Hallo @Alex92 , je mobiele abo hoeft niet verlengd te worden als je tevreden bent met de huidige prijs en voorwaarden, dan loopt na je vaste contractdatum gewoon door met de opzegtermijn van 1 maand. Je kunt dan gewoon elders je telefoon kopen en de KPN-sim er in plaatsen.


Hoi @Alex92, welkom hier op het forum!

Ik ben voor je gaan kijken en de Samsung Galaxy S21 Ultra wordt bij ons uitgefaseerd en is inderdaad niet meer leverbaar. Wil je hem graag en is de telefoon bijvoorbeeld nog wel verkrijgbaar bij bijvoorbeeld Belsimpel of Mobiel.nl? Dan kun je overwegen om het toestel daar aan te schaffen in combinatie met een verlenging van je abonnement bij KPN. Ben je zo geholpen? :blush:



Ah duidelijk, heel erg bedankt. 🙂 Inmiddels toch voor de S22 gekozen.​​​​​​​


Ohh wat tof @Alex92! Nog even geduld dus, maar daarna hoop ik dat je veel plezier hebt van je nieuwe telefoon. :blush: