Eigenlijk zegt de titel het al. Is deze telefoon helemaal niet meer leverbaar en komt deze ook niet meer terug? Kom deze informatie verder nergens tegen.
Hallo
Â
Daar kom ik m nog gewoon tegen en ook bij Vodafone. Vandaar de vraag of deze hier nog terugkomt omdat ik mijn abonnement kan verlengen en liever niet overstap.
Daar kom ik m nog gewoon tegen en ook bij Vodafone. Vandaar de vraag of deze hier nog terugkomt omdat ik mijn abonnement kan verlengen en liever niet overstap.
Hallo
Â
Â
HalloÂ
Hoi
Ik ben voor je gaan kijken en de Samsung Galaxy S21 Ultra wordt bij ons uitgefaseerd en is inderdaad niet meer leverbaar. Wil je hem graag en is de telefoon bijvoorbeeld nog wel verkrijgbaar bij bijvoorbeeld Belsimpel of Mobiel.nl? Dan kun je overwegen om het toestel daar aan te schaffen in combinatie met een verlenging van je abonnement bij KPN. Ben je zo geholpen? ​​​​​​​
HalloÂ
HoiÂ
Ik ben voor je gaan kijken en de Samsung Galaxy S21 Ultra wordt bij ons uitgefaseerd en is inderdaad niet meer leverbaar. Wil je hem graag en is de telefoon bijvoorbeeld nog wel verkrijgbaar bij bijvoorbeeld Belsimpel of Mobiel.nl? Dan kun je overwegen om het toestel daar aan te schaffen in combinatie met een verlenging van je abonnement bij KPN. Ben je zo geholpen?
Ah duidelijk, heel erg bedankt. Inmiddels toch voor de S22 gekozen.​​​​​​​
Ohh wat tof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.