Skip to main content

Hallo,

Ik heb laatst bij jullie een Samsung Galaxy Watch 3 besteld. Deze is nog steeds niet geleverd en nu kan ik ook niet meer gebruik maken van de cashback actie. Ik zie dat bij veel andere mensen die dezelfde bestelling hebben gedaan deze is geannuleerd en nog een €50 compensatie hebben gekregen. Zou ik hier ook gebruik van kunnen maken.

***

 

Met vriendelijke groet

 

*Admin: bestelnummer verwijderd ivm privacy

Welkom op ons forum, @Dunl, leuk dat je ons gevonden hebt. Door de Samsung actie kregen wij in korte tijd veel bestelling voor de Samsung Galaxy Watch 3 binnen. Helaas konden wij niet iedereen voorzien van een nieuwe smart watch, daar deze niet meer geproduceerd wordt en de voorraad dus eindig is. Daarom hebben wij een groot deel van de bestellingen moeten annuleren. Ter compensatie van de geannuleerde bestelling kregen deze € 50,00 aangeboden, dat klopt. Uit jouw bericht maak ik op dat jij geen annuleringsbevestiging hebt gekregen, wat betekent dat jij nog een Samsung Galaxy Watch 3 toegestuurd gaat krijgen. Nu loop je alleen de actie mis, dat is natuurlijk erg zuur. Helaas kunnen we hiervoor geen compensatie aanbieden, sorry. Hopelijk ontvang je jouw bestelling snel en heb je toch veel plezier aan jouw nieuwe smart watch.


Welkom op ons forum, @Dunl, leuk dat je ons gevonden hebt. Door de Samsung actie kregen wij in korte tijd veel bestelling voor de Samsung Galaxy Watch 3 binnen. Helaas konden wij niet iedereen voorzien van een nieuwe smart watch, daar deze niet meer geproduceerd wordt en de voorraad dus eindig is. Daarom hebben wij een groot deel van de bestellingen moeten annuleren. Ter compensatie van de geannuleerde bestelling kregen deze € 50,00 aangeboden, dat klopt. Uit jouw bericht maak ik op dat jij geen annuleringsbevestiging hebt gekregen, wat betekent dat jij nog een Samsung Galaxy Watch 3 toegestuurd gaat krijgen. Nu loop je alleen de actie mis, dat is natuurlijk erg zuur. Helaas kunnen we hiervoor geen compensatie aanbieden, sorry. Hopelijk ontvang je jouw bestelling snel en heb je toch veel plezier aan jouw nieuwe smart watch.

Hallo KPN,

Toevallig ben ik gisteren gebeld door een transportbedrijf in opdracht van KPN.

Deze melden me dat de kleur silver niet meer op voorraad is en dit ook niet meer zal gebeuren. Met andere woorden wordt mijn order geannuleerd, want de juiste kleur is niet meer verkrijgbaar. Dit is ook gebeurd bij anderen die wel een compensatie hebben gekregen.

Nu boden ze me het alternatief om een zwart exemplaar te krijgen. Echter was dit wel een demo model. Hier ben ik uiteraard niet mee akkoord gegaan (geen cashback meer + demo model + zwart ipv grijs). Zeer spijtig om te horen dat ik een maand op mijn bestelling moet wachten, deze dan niet meer beschikbaar is en ik dan geen compensatie krijg. Andere hebben de compensatie wel gekregen als hun kleur niet meer leverbaar was en dis is eerlijk gezegd meten met 2 maten.

Hopelijk kun je toch nog iets voor mij betekenen.


Balen dat de Samsung Galaxy Watch 3 uiteindelijk niet meer voorradig blijkt, waardoor ook jouw bestelling geannuleerd wordt. In dat geval zou je onder de regeling vallen. Je zou dan mogen verwachten dat je de betaling van de Samsung Galaxy Watch 3 plus de € 50,00 compensatie op jouw rekening gestort moeten krijgen. Dit wordt centraal geregeld, ik ga hier verder niet over.