Skip to main content

Goedemorgen,

Ik heb een Samsung S20 ultra.  Ik ga naar instellingen dan naar verbindingen. Kies bluetooth en ga naar VW phone dan naar de instellingen ervan en zie dus oproepen, audio en toegang tot contacten. Toegang tot contactne is blauw maar audio en oproepen kan ik naar rechts schuiven maar blijven beide grijs en springen dan automatisch weer terug. PPPffffff.

Als ik instap is mijn telefoon inderdaad gekoppeld aan de auto. Bellen lukt via de auto en bellen via whattsapp ook. Maar ik kan geen muziek luisteren via Tuni In en krijg ook geen geluid bij mijn line gesprekken. Het is voor mij echt een raadsel wat ik fout doe.??

Iemand een idee ???

Alvast bedankt.

René

Hi cameraverhuur, welkom op het forum. 

Ik moet eerlijk bekennen dat ik van het VW systeem geen verstand heb. De vraag is dus of dit daaraan ligt of aan de Samsung. Het makkelijkste is om te testen door de Samsung met een Bluetooth speaker te verbinden, kun je dan wel muziek afspelen over de speaker? 

Heb je dit ook bij je VW dealer of VW zelf nagevraagd? Misschien heb je hier nog iets aan, een paar instructies van de verschillende systemen.


Cameraverhuur, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.