Beste Forumleden, vandaag bij kpn winkel nwe mobiel gekocht. Installatie en mm overzetten apps, contacten, etc moet ik zelf doen mvg samsung smart switch. Maar in oude mobiel zitten sim+d sd kaart; in nwe nog niets. Hoe kan ik dan apps en ctct overzetten naar de nieuwe mobiel? Dank voor meedenken!
Hi
Hai Ron, Nou jullie zijn echt een A TEAM (maar dat wist ik al langer... ). Smart Switch werkt perfect en alles is zonder problemen overgezet. Dank!
Dank je wel voor de mooie woorden en goed om te lezen dat het gelukt is om alles over te zetten. Heel veel plezier met jouw nieuwe toestel! Als we nog iets voor je kunnen betekenen, trek gerust aan de bel. We helpen je graag verder!
Beste Forumleden, vandaag bij kpn winkel nwe mobiel gekocht. Installatie en mm overzetten apps, contacten, etc moet ik zelf doen mvg samsung smart switch. Maar in oude mobiel zitten sim+d sd kaart; in nwe nog niets. Hoe kan ik dan apps en ctct overzetten naar de nieuwe mobiel? Dank voor meedenken!
Is het gelukt zonder sim kaart in je nieuwe toestel? Ik moet ook een ander toestel dus wil graag voorbereid zijn
Hi, ook ik ben benieuwd naar het antwoord op deze vraag:Â Is het gelukt zonder sim kaart in je nieuwe toestel? Ik moet ook een ander toestel dus wil graag voorbereid zijn
Hi
Dank je!!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.