Skip to main content

|Ik gebruik de itv app van kpn. Prachtige app, Maar. Ik kan het scherm verkleinen op de ipad en op die wijze de ipad gebruiken om bijvoorbeeld nieuws te lezen. Maar, in android werkt het niet. Wel in de app maar niet buiten de app…..Iemand een idee wat ik fout doe.

Hoi @Ron289! Goed dat je je bericht hier plaatst. Als ik je bericht goed begrijp doel je dus op dat de app in een kleiner scherm af blijft spelen zodat je op je telefoon andere zaken kunt doen en toch met een schuin oog het programma volgen? Ik heb een collega dit laten testen, maar bij hem werkt het ook niet in de Android omgeving. Het vermoeden is dus dat Apple hierin wat voorop loopt, maar ik verwacht dat met een toekomstige update dit ook voor Android toestellen mogelijk zal zijn. 🙂 Ik weet niet wanneer die update zal komen, hierin kan ik alleen om je geduld vragen. 😬 Wees in elk geval gerust dat jij niets fout doet. 


Sanne, bedankt voor jouw snelle reactie! Altijd fijn om te weten dat ik niets fout doe. En nu maar afwachten!


Reageer