Skip to main content

Ik had een vraagje mijn beeldscherm van mijn mobiel heeft het begeven en nu ik zwanger ben had ik er een map opstaan met allemaal buikfoto's kan ik daar nog bij komen? Ik heb vergrendeling op mijn telefoon met pincode.. maar kan niks intoetsen..

M.v.g. mevrouw. R van Driest

Herkenbaar

Ik heb het scherm van de mobiel van mijn vrouw laten maken omdat ik met een zwart scherm en op gevoel inloggen uiteindelijk toch de foto's niet als een USB eraf kon halen.

Nadat ik een nieuw scherm had is er blijkbaar wat mis gegaan en heeft het toestel een fabrieksreset gedaan. Nu mis ik foto's van de geboorte van mijn jongste kind.

Je kunt bij een vergelijkbare telefoon kijken waar de cijfers zitten en misschien op gevoel inloggen. Let op! Bij het toestel van mijn vrouw (OnePlus 5) werkte het inpluggen op de computer niet om foto's eraf te halen. Dat werkte wel toen het scherm nog wel werkte.


Voortaan een sd kaart in je toestel stoppen en de foto's daar op laten zetten. Toestel kapot, sd kaart in de putter en je hebt alles gewoon.


Jaa is zeker waar maar nu kan ik 31 december een nieuw telefoontje uitkiezen..  dus vind het zo zonde om dan het scherm te laten maken. Nu is de telefoon accu ook binnen een halve dag leeg dus de telefoon is echt op.. dacht misschien is het anders op te lossen..


Wees eerlijk. Mijn vrouw baalt nog elke dag dat er foto's zijn verdwenen. Is het je 100 tot 150 euro waard om een nieuw scherm te plaatsen (dit koste het bij mij) of accepteer je dat je foto's kwijt zijn.


Jaa heb je helemaal gelijk in hoor maar dacht eerst even aanhoren of er kosteloze opties zijn!!


Verzekeringen kennen vaak een eigen risico helaas.


Hoi @sony xperia zwart beeld ,

Misschien eens bellen naar deze firma of een vergelijkbare bij u in de buurt.
Mijn Samsung was na een val ook onbereikbaar.

Ze zijn er bij een Samsung reparatie dienst wel in geslaagd om al mijn gegevens op een nieuwe Samsung Galaxy A52s te zetten.

Ondanks de schade aan het scherm. Dus wie weet is er voor u ook die mogelijkheid.
De scherm reparatie zou 90 euro bedragen, het overzetten heeft mij 65 euro gekost.

Succes.