Skip to main content

Ik heb sinds juli 2021 een Samsung S21 Ultra met het super sterke scherm. Nu heb ik een telefoonhoes gekocht, waarin bankpasjes passen. Deze pasjes hebben nu het scherm van mijn toestel (onherstelbaar?) beschadigd. Mijns inziens zou zoiets onder de garantie moeten vallen. Het is toch een zeer sterk scherm?

Hallo @Win Grotens ,

Dat kan KPN alleen maar beoordelen als je met jouw toestel even langsgaat bij een KPN-winkel. 

Neem het aankoopbewijs en je ID-bewijs mee. 

 


Dit is een zeer bekend probleem. Er hoeft maar wat zandkorreltjes tussen de pas en het scherm te komen en dan krijg je dit.

 

Ik heb zelf 1 malig zo'n hoesje gebruikt, tot idd het scherm beschadigd was. Die dingen zouden verboden moeten worden.


Mijn zoon heeft al bijna vier zo'n hoesje met pasjes voor zijn OnePlus 5T maar zijn scherm is nog altijd onbeschadigd.


Ik heb sinds juli 2021 een Samsung S21 Ultra met het super sterke scherm. Nu heb ik een telefoonhoes gekocht, waarin bankpasjes passen. Deze pasjes hebben nu het scherm van mijn toestel (onherstelbaar?) beschadigd. Mijns inziens zou zoiets onder de garantie moeten vallen. Het is toch een zeer sterk scherm?

Sterkte is er in verschillende hoedanigheden. Wat ik zo links en rechts denk te merken is dat oudere displays beter bestand zijn tegen krassen, maar sneller barsten. Bij huidige denk ik andersom, maar zou je aan iemand moeten vragen die dagelijks smartphones repareert. Heb vroeger wel een keer een schermpje vervangen, maar begin er niet meer aan. Een barst of krasje is heel lelijk, maar alles went na verloop van tijd. Je kan zoals al gezegd naar KPN shop gaan, en kijken wat die zeggen. Einde van liedje kan zijn dat je dan uiteindelijk wel weer een S21 Ultra met onbeschadigd display in je handen hebt, maar dat het eigenlijk niet de jouwe is. Refurbisched, zoek maar eens naar ervaringen met bedrijf Dynafix. Garantie valt het volgens mij niet onder, het valt volgens mij onder de noemer ‘gebruikerssporen’. Het heeft erg met smaak en gevoel te maken.


Een beschermfolie op het scherm plakken???

Â