Skip to main content
Antwoord

Status verlenging blijft op controleren staan bij pre order iPhone 17 Pro Max

• September 19, 2025
  • 8 reacties
  • 1476 keer bekeken

Ik heb op 16 september mijn abonnement verlengt met de pre order van de iphone 17 pro max 

maar bij volg bestelling 

Blijft er al voor 4 dagen op controleren staan 

wat is er aan de hand 

Beste antwoord door Arjan van KPN

Wanneer wordt mijn iPhone geleverd?
De veelgestelde vraag op dit moment! Daarom hebben we een speciale pagina gemaakt waar je zelf de verwachte leverdatum van jouw iPhone 17 kunt checken:

Zo bekijk je de verwachte levertijd van je nieuwe iPhone

Let op: dit is een schatting. De daadwerkelijke leverdatum kan verschillen, afhankelijk van voorraad, levering vanuit Apple en het moment van je bestelling.

8 reacties

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 19, 2025

Al een paar keer klantenservice gebeld maar die zeggen gewoon ja hij is goedgekeurd 

maar ik snap niet dat de bestelling dan al 4 dagen op controleren blijft staan 

graag meer informatie over mijn bestelling 

vind dit niet kunnen 

Admin: reactie samengevoegd met je andere topic

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Chantal o 

Welkom op de community van KPN.

Alles omtrent je bestelling met de iPhone 17 Pro, kun jezelf actueel volgen en inzien.
Klik hiervoor op de volgende link: Mijn Bestelling (status inzien)

Log in met je ordernummer dat begint met de letter S met daarachter getallen, deze vindt je terug in de bevestigingsmail die je vanuit KPN hebt ontvangen, en je eigen postcode.

Daarnaast is er een langere levertijd van de iPhone 17 Pro van 1 tot 2 weken, waardoor de status op controleren blijft staan.
Zodra jouw iPhone 17 Pro naar je wordt opgestuurd, dan krijg je daar vanzelf weer een e-mail over en veranderd de status.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 19, 2025

Hoi ​@Chantal o 

Alles omtrent je bestelling met de iPhone 17 Pro, kun jezelf actueel volgen en inzien.

Log in met je ordernummer dat begint met de letter S met daarachter getallen, deze vindt je terug in de bevestigingsmail die je vanuit KPN hebt ontvangen, en je eigen postcode.

Daarnaast is er een langere levertijd van de iPhone 17 Pro van 1 tot 2 weken, waardoor de status op controleren blijft staan.
Zodra jouw iPhone 17 Pro naar je wordt opgestuurd, dan krijg je daar vanzelf weer een e-mail over en veranderd de status.

Waarom staat er dan pre order de iphone 17 pro max 

dan ben je als een van de eersten dus meerdere om de telefoon te ontvangen 

dat snap ik niet 

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Chantal o 

De uitlevering van de iPhone 17 Pro is wat later, en bedraagt nu 1 tot 2 weken.
Dat gebeurde ook verleden jaar met de iPhone 16 Pro en 16 Pro Max.

Dat je de iPhone 17 Pro al kunt pre-ordenen is gebruik, maar zegt niets van de uiteindelijke levertijd.
Het enige voordeel hiervan is, dat je als één van de eerste je iPhone 17 Pro in huis hebt, afhankelijk op welke positie je op de wachtlijst staat (wat trouwens niet inzichtelijk is, en dus niet na te gaan is).

Maar het belangrijkste is, dat KPN afhankelijk is van de uitlevering vanuit Apple.
En deze staat op dit moment op een verwachte levertijd van 1 tot 2 weken.

Je zult dus echt even geduld moeten hebben, het is niet anders.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 19, 2025

Hoi ​@Chantal o 

Waarom staat er dan pre order de iphone 17 pro max 

dan ben je als een van de eersten dus meerdere om de telefoon te ontvangen 

dat snap ik niet 

Dan wachten we het nog even af helaas 

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Chantal o 

Hierbij een mooi overzicht van de huidige wachttijden van de iPhone 17 serie:

Mocht je de iPhone 17 Pro Max hebben besteld, dan is de levering tussen de 3 en 4 weken, aangezien ik zie dat je een iPhone 17 Pro Max hebt besteld bij KPN.

Levertijd bij de providers 

TOESTEL VODAFONE KPN ODIDO
iPhone 17 Pro  2-3 weken 1-2 weken 1-2 weken
iPhone 17 Pro Max  2-3 weken 3-4 weken 4-6 weken
iPhone 17  Direct 3-4 weken 2-3 weken

iPhone Air 

Direct Direct Direct

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 19, 2025

De veelgestelde vraag op dit moment! Daarom hebben we een speciale pagina gemaakt waar je zelf de verwachte leverdatum van jouw iPhone 17 kunt checken:

Let op: dit is een schatting. De daadwerkelijke leverdatum kan verschillen, afhankelijk van voorraad, levering vanuit Apple en het moment van je bestelling.

Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • September 19, 2025

“Als een van de eerste” gaat niet helemaal meer op. Ik heb mijn iphone besteld op de pre-order moment om 14:05 en bevestiging mail van kpn ontvangen op 14:18. En ik heb niks ontvangen. “Langere levertijd” gaat dus medio-eind oktober zijn. Ik denk dat je die tekst van “een van de eerste” weg moet halen. Is alleen maar frustrerend.