Skip to main content

Update na een aantal telefoontjes met Consumercare:

Ik heb inmiddels een betaallink ontvangen en betaald. Nu is het wachten op de Track and Trace. Mochten jullie een inschatting kunnen maken van de leverdatum, dan hoor ik het graag. 

 

Ik ben ook nog aan het wachten op een Track & Trace link, 10 dec bericht gekregen dat alles was goedgekeurd en de betaling verwerkt was. Zicht termijn ook al vervallen maar nog steeds geen airpods ontvangen….

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt. Origineel topic

Hallo @vdv94 en bedankt voor je bericht op ons forum! Wij wachten op onze beurt weer op een levering van een voorraad AirPods. Zodra jouw bestelling naar je onderweg is, ontvang je van ons een Track and Trace code.


Hallo @vdv94 en bedankt voor je bericht op ons forum! Wij wachten op onze beurt weer op een levering van een voorraad AirPods. Zodra jouw bestelling naar je onderweg is, ontvang je van ons een Track and Trace code.

Dank je wel voor de snelle reactie! Consumer care contact had geen verdere info omdat ze zeiden dat KPN de airpods verstuurd. Hopelijk ontvangen wij de airpods voor de feestdagen. 


Dat hoop ik ook, mooi kerstcadeau :wink:
Laat je het weten wanneer jij ze ontvangen hebt?


Dat hoop ik ook, mooi kerstcadeau :wink:
Laat je het weten wanneer jij ze ontvangen hebt?

Zal ik doen!


Dat hoop ik ook, mooi kerstcadeau :wink:
Laat je het weten wanneer jij ze ontvangen hebt?

Zal ik doen!

Ze zijn binnen!


En nog echt vóór de kerst ook! :wink::christmas_tree:
Super dat je dit nog laat weten! Heb je nog eens vragen of loop je ergens tegenaan….? :raising_hand_tone4: