Skip to main content
Antwoord

Tablet kopen zonder maandelijkse bijdrage

• March 1, 2025
  • 6 reacties
  • 115 keer bekeken

Hallo, ik wil tablet kopen metsim abonnement. Maar ik wil tablet in 1 keer betalen.

Kan dit soms niet?

Vindt alleen als bijbetaling als ik 1 jarig abonnement kies

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Bowler ,

Dat klopt. KPN verkoopt tegenwoordig alleen nog telefoons en tablets in combinatie met een abonnement van minimaal één jaar. En dat kan niet meer bij een maandelijks opzegbaar abonnement. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • March 1, 2025

Hallo ​@Bowler ,

Dat klopt. KPN verkoopt tegenwoordig alleen nog telefoons en tablets in combinatie met een abonnement van minimaal één jaar. En dat kan niet meer bij een maandelijks opzegbaar abonnement. 

• March 1, 2025

Je kan toch met het schuifje het bedrag per maand bepalen? 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • March 1, 2025

​@Marlon92 

Die optie wordt bij een maandelijks opzegbaar abonnement niet getoond. 

De reden dat KPN dit niet meer doet, is dat veel klanten met een hoge korting een telefoon of tablet kochten en daarna heel snel hun maandelijks opzegbaar abonnement opzegden. 

JanD
Superuser
  • Superuser
  • March 1, 2025

Dat klopt ​@Bowler je kunt alléén nog voor een 1-jarig of 2-jarig abo kiezen en niet (meer) voor maandelijks abo.

Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • March 1, 2025

​@Marlon92 

Die optie wordt bij een maandelijks opzegbaar abonnement niet getoond. 

De reden dat KPN dit niet meer doet, is dat veel klanten met een hoge korting een telefoon of tablet kochten en daarna heel snel hun maandelijks opzegbaar abonnement opzegden. 

Sterke en hele goede zet van KPN! 

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Is het nu een beetje duidelijk ​@Bowler? Mocht je nog aanvullende vragen hebben stel die dan gerust!