Skip to main content

Goedendag,

ik heb al een paar jaar een abonnement lopen bij KPN zonder toestel. Nu wil ik een nieuw toestel bestellen zonder abonnement en die koppelen aan me huidige abonnement. Is dit mogelijk?

Wat bedoel je met koppelen aan je abonnement? Als je je huidige simkaart erin stopt kun je met je huidige abonnement ermee bellen enzo.

Je kunt een telefoon gewoon in 1 X betalen. Dan heb je ook geen last van een BKR registratie. Dat kan behoorlijk roet in het eten gooien bij bv de aankoop v.e. huis (hypotheek) tijdens de looptijd.

Wil je een deel van je toestel op afbetaling dan kan dat alleen i.c.m. verlengen. Als je abonnement al een paar jaar loopt dan kun je verlengen. Hierbij ga je een nieuw abonnement aan op dezelfde aansluiting/nummer bij dezelfde provider. KPN dus.

Een telefoon kopen en direct 100% voldoen kan over het algemeen alleen in fysieke, stenen winkels.


Goedemorgen @GeertOosthoek1, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Er zijn een paar opties, maar belangrijk is om te weten of je al verlengbaar bent. Kan je verlengen (eindigt je contract binnen nu en 4 maanden)? Dan kan je verlengen met toestel en krijg je deze direct (indien op voorraad) geleverd. Het nieuwe contract en abonnement gaat dan in op het moment dat je huidige contract eindigt.

Wanneer je een wat abonnement hebt zonder toestel, dus Sim Only zonder toestelkosten, kan hier bij bepaalde varianten (en onder bepaalde voorwaarden) ook een toestel aan toegevoegd worden. Echter moet het abonnement ouder zijn dan 3 maanden én moet je dus niet in die 4 maanden zitten dat je kan verlengen. Je gaat dan ook een nieuw contract aan (met toestelkosten) voor opnieuw 1 of 2 jaar.

Je kan ook los een toestel aanschaffen en deze gewoon gebruiken met je huidige KPN simkaart en abonnement.

Wil je dat ik even mee kijk in jouw situatie? Dat doe ik graag! Wil je dan jouw Forum profiel even aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer?

Ik hoor graag van je!


@GeertOosthoek1, je hebt helaas niet meer gereageerd op onze berichten. Mocht je toch nog vragen hebben dan hoor ik het graag!


Reageer