Skip to main content

Ik krijg de vraag op mijn mobiel om bij voicemail te configureren. Is dit een hacker? Als dit niet zo is, wat moet ik doen? Ik heb geen voicemail wachtwoord waar om gevraagd wordt.

Hallo @myravanabeelen ,

Gebruik je een voicemailapp? Een voicemail configuratie bestaat inderdaad. Waarschijnlijk dus geen hacker. 
 

Je hebt vast een IPhone. Kijk dan eens hier voor meer informatie: 

https://support.apple.com/nl-nl/HT201436

 

Ik vond nog wat meer informatie over het onderwerp Apple Visual Voicemail App:

Begroetingen:
1. De Apple native VVM app ondersteund geen naam begroeting, maar wel de nummer
begroeting en een persoonlijke begroeting. De Apple native VVM app ondersteund maar één
persoonlijke begroeting terwijl het KPN voicemail systeem er twee ondersteund. Dit wordt
‘custom’ begroeting genoemd in de app.
2. Klanten die genoegen nemen met een nummer begroeting en één persoonlijke begroeting
die voor iedere activatie opgenomen wordt kunnen begroetingen in de app beheren. Klanten
die ook de naam begroeting gebruiken en willen kiezen uit eerder opgenomen persoonlijke
begroetingen wordt geadviseerd de TUI (1233) te gebruiken.
3. Als er meer dan één personal begroeting bestaat in het voicemail systeem, dan kan de app
alleen de begroeting afspelen als dit de meest recent opgenomen begroeting is én de actieve
begroeting is.
4. Bij het uploaden van een personal begroeting wordt deze gelijk geactiveerd. De vorige
actieve begroeting is dan gedeactiveerd. In andere gevallen kan de app persoonlijke
begroetingen niet afspelen. Work around is om in de TUI de gewenste begroeting te
beluisteren en/of te activeren.
5. Wanneer een begroeting in de TUI geactiveerd is en dit is niet de meest recent opgenomen,
dan zal de app weergeven dat de default (nummer) begroeting actief is.
6. Als een begroeting opgeslagen wordt en de quota is vol, dan zal de oudste persoonlijke
begroeting overschreven worden.

Â