Skip to main content
Antwoord

telefoon laadt verder op dan 60%

• February 5, 2021
  • 1 reactie
  • 143 keer bekeken

Hoi,

Ik heb mijn telefoon net 2 maanden maar als mijn telefoon leeg is wil ik hem in de oplader doen, dan laadt die zonder problemen op tot 60% maar dan stopt die met opladen ook al doet de oplader het wel goed op andere iphones.

het gaat om de Iphone X

groet,

Eric

Beste antwoord door Hanna_

Hoi @EricVersloot, welkom op het forum. 

Wat ontzettend vervelend dat jouw toestel niet meer goed oplaad. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Je zou jouw toestel, wanneer je deze via KPN hebt aangeschaft, kunnen laten repareren. Volg deze link om jouw toestel ter reparatie aan te bieden. Reparaties die binnen de 2 jaar garantie vallen zijn doorgaans kosteloos, met uitzondering van druk/val of waterschade. Ik hoop dat je er zo uit komt! 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Hanna_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • February 5, 2021

Hoi @EricVersloot, welkom op het forum. 

Wat ontzettend vervelend dat jouw toestel niet meer goed oplaad. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Je zou jouw toestel, wanneer je deze via KPN hebt aangeschaft, kunnen laten repareren. Volg deze link om jouw toestel ter reparatie aan te bieden. Reparaties die binnen de 2 jaar garantie vallen zijn doorgaans kosteloos, met uitzondering van druk/val of waterschade. Ik hoop dat je er zo uit komt!Â