Skip to main content

Hallo, 

 

Ik heb vanavond een telefoon bij jullie besteld door middel van een verlenging. Echter stond erbij dat hij niet op voorraad was. (IPhone XS Space Grey 64 GB)
 

zouden jullie mij kunnen vertellen wanneer hij wel op voorraad is. Of zou ik hem eventueel eerder bij een winkel op kunnen halen?

Beste KPN,

 

Ik heb ook een (IPhone XS Space Grey 64 GB), en wil het zelfde vragen. In een andere forum heb ik gelezen dat deze kleur niet meer besteld wordt. Klopt dit ? 

 

Graag hoor ik antwoord van jullie

 


Goedemiddag @J. lourens en @Bagas Kasbolah, bedankt voor jullie berichten op het Forum!

De iPhone XS 64GB space gray, silver én gold zijn op dit moment niet op voorraad, waardoor jullie dit mailtje hebben gekregen helaas. We verwachten eind februari / maart de toestellen weer binnen te krijgen, een specifieke datum kan ik helaas niet noemen omdat die niet bekend is bij ons. We zijn hierbij afhankelijk van de levering van Apple.

Dit duurt dus nog wel een tijdje.. Indien je hier niet op wil wachten, wat ik kan begrijpen als je huidige toestel niet meer te gebruiken is, kan je je bestelling annuleren via je bestelstatuspagina. Je krijgt dan je eventueel al betaalde geld teruggestort en kan later opnieuw een bestelling aanvragen voor Sim Only bijvoorbeeld (en het toestel los ergens aanschaffen).

Heb je nog meer vragen (behalve over de datum) dan hoor ik het graag!


Reageer