Skip to main content

Hoi,

 

Ik ben niet blij mee met de nieuwe update IOS 14.0.1. Ik kan geen normale telefoongesprekken meer voeren. Het gesprek wordt regelmatig verbroken en ik moet steeds mensen terugbellen met sorry. Eerder had ik dit probleem niet. Het is echter na deze update gebeurd. Wanneer ik iemand bel met mijn Iphone Pro Max 11 zie ik ook een oranje stipje rechtsboven. Heeft dat misschien met dat te maken?

 

Verder heb ik bij instellingen gekeken. Bellen met Wifi of met internetverbinding alles staat al uitgeschakeld. Dus ik gebruik gewoon mijn belminuten maar dan nog problemen. Is dit bij meeste Iphoners zo, of ben ik de enige :/

 

Thanks!

@Zuhal Welkom op het forum. 

Wat irritant dat je na de iOS update niet goed meer kunt bellen, voor de update werkte het bellen dus prima? Ik heb nog geen andere meldingen van dit probleem voorbij zien komen. Wellicht dat iemand anders op het forum dit heeft ervaren. 

Mocht dat niet het geval zijn zou je het wellicht ook nog bij Apple kunnen proberen! 


Het oranje stipje betekent dat je microfoon aanstaat sinds de update.


@Zuhal Welkom op het forum. 

Wat irritant dat je na de iOS update niet goed meer kunt bellen, voor de update werkte het bellen dus prima? Ik heb nog geen andere meldingen van dit probleem voorbij zien komen. Wellicht dat iemand anders op het forum dit heeft ervaren. 

Mocht dat niet het geval zijn zou je het wellicht ook nog bij Apple kunnen proberen! 


Hoi Rutger,

Bedankt! Ik heb nu dezelfde update ook in mijn Iphone X geïnstalleerd (mijn werk mobiel andere sim kaart), maar bellen gaat zonder problemen. Ik heb de sim kaart verwisselt, in Iphone X gedaan en andersom. Ik heb nog steeds zelfde problemen met het bellen (met mijn privé nummer). Ik geloof niet dat mijn toestel Iphone 11 Pro Max, iets aan de hand is. Het is gewoon overduidelijk dat er iets aan de hand is met mijn SIM kaart. Ik gebruik nog steeds sim kaart van Hi Society, jaren lang oud. Denk dat het weer tijd is om het te vervangen. Net een sim kaart besteld bij KPN, ik geloof 99,9% dat het probleem opgelost gaat worden. Dankjewel!


Het oranje stipje betekent dat je microfoon aanstaat sinds de update.


Hey Macabeus,

De groene stipjes, oranje stipjes ontdek ik nog net :)  Wanneer camera aan, zie ik nog een groene stipje ipv oranje 🙂 Bedankt voor de info, ik wist het eerder niet :innocent:


@Zuhal Bedankt voor de update, kun je mij laten weten of de nieuwe simkaart de oplossing is geweest?


@Zuhal Bedankt voor de update, kun je mij laten weten of de nieuwe simkaart de oplossing is geweest?

Ga ik zeker doen Rutger. Ze zijn snel, het is al onderweg. Morgen of overmorgen heb ik ‘m al. Ik ga testen en m’n bevindingen laten weten :sunglasses:  Voor nu, bedankt voor alle moeite :innocent:


@Zuhal Bedankt voor de update, kun je mij laten weten of de nieuwe simkaart de oplossing is geweest?

Hi Rutger,

Ik heb net mijn nieuwe simkaart al geactiveerd en het werkte al meteen. Ik heb aantal mensen gebeld en ik heb absoluut geen problemen gehad. Hoef ik niet meer terug te bellen met een sorry :grin:  Dat was echt heel vervelend vooral als je met de instanties aan de lijn bent. Vervolgens mocht ik weer in de wachtlijst :confounded: Het vermoeden van mij klopte dus wel, er was echter iets aan de hand met mijn simkaart.
 

Met een nieuwe simkaart is het probleem gelukkig opgelost :hugging:

Excuses Apple, het heeft niets met jouw update te maken :see_no_evil:


@Zuhal Super om te lezen dat het probleem met een nieuwe simkaart opgelost is! Wel toevallig dat dit precies samenging met de update van Apple! 

Je vermoeden klopt zeker! Mocht je in de toekomst weer een vermoeden of een vraag hebben dan hoor ik het graag! 😊


@Zuhal Super om te lezen dat het probleem met een nieuwe simkaart opgelost is! Wel toevallig dat dit precies samenging met de update van Apple! 

Je vermoeden klopt zeker! Mocht je in de toekomst weer een vermoeden of een vraag hebben dan hoor ik het graag! 😊

Bedankt voor alle moeite @Rutger_ :blush:  Ga ik zeker doen :innocent: