Skip to main content
Vraag

Temu blokkeert alles en meldt dat ik hun app moet installeren

• March 15, 2026
  • 6 reacties
  • 163 keer bekeken

bij alle apps die ik kan intikken, verschijnt de mededeling van TEMU dat ik hun app moet installeren, whats app doet niks meer, kan mijn email niet openen, facebook doet het nog wel. ….

6 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Slimmerik
  • March 15, 2026

IOS of Android? 

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • March 15, 2026

Dit klinkt als een opdringerige app, wat niet per se Temu hoeft te zijn. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 16, 2026

ios of android> android,telefoon wil geen keuze maken en kiest voor  IOS

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • March 16, 2026

Hallo ​@anna danang ,

Het lijkt erop dat jouw telefoon wel een reset kan gebruiken. Want dat TEMU gijzelt jou. En dan na die reset alle benodigde apps weer opnieuw installeren.  

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 16, 2026

advies KPN klantenservice: ga naar de kpnwinkel, laat bijv. al je foto's overzetten , daarna terug naar de fabrieksinstellingen. ik ben naar de KPN winkel geweest. De jongeman kon niet mijn 3300 foto's overzetten, omdat ik niet de juiste usb bij me had, ( met c-ingang, zo een die je  meteen op de mobiel kunt insteken. Kort gesprek met ja/ nee vragen.

blijkt dat ik , als 71 jarige ,toch maar  heel middelmatig kennis heb van mobielbasiskennis , wanneer een QR scanner niet doet wat ik wil , instslleer ik een 2e of 3e, blijkt allemaal onnodig .

hij verwijderde een groot aantal apps, waaronder die qr scanners, 

probleem bleek toen opgelost, ik hoefde niet terug naar de fabrieksinstellingn……………… dank voor jullie reacties

Serenay van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@anna danang, welkom bij de community en wat leuk dat je ons hebt gevonden! Fijn dat het is opgelost! 😊 Sommige apps kunnen namelijk advertenties heel erg “pushen”. Dat zijn vaak wat vervelendere apps die meldingen over andere apps heen tonen. Ik verwacht dat de melding om TEMU te installeren zo’n advertentie was die erg hardnekkig bleef terugkomen. Door die overbodige apps te verwijderen is dat gelukkig opgelost. Fijn dat alles weer werkt, als je ooit nog andere vragen hebt dan weet je ons hier te vinden!💚