Skip to main content

er is te veel afgeschreven voor de tablet 32,50 en dat moet 13,15 zijn klantnummer is *** ik heb daar ook geen factuur van gehad en het is ook niet zichtbaar in mijn kan mevr esman jongeneel

Hey @Caroline20! Heb je het 097-nummer van de tablet toegevoegd aan jouw MijnKPN-account? Het factuur zou daar zichtbaar moeten zijn. Ik zie dat het factuur op 22-02-2021 verstuurd is en dat het een factuur is van januari en februari samen. Onze facturen worden op de 1e van de maand gemaakt. Als je abonnement op 1 januari of iets later ingaat, dan ontvang je een gezamenlijk factuur de eerstvolgende maand. Dit is bij jou aan de hand. Vanaf nu ontvang je iedere maand je factuur.  


ik weet niet wat u bedoelt met 097- nummer dat kan ik nergens vinden op de papieren we hebben er geen telefoonkaart bij gehad


Bedankt voor je reactie @Caroline20! Als je het goed vindt, kijk ik even met je mee naar het contact. Hier heb ik meer gegevens voor nodig. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer, en de laatste 3-cijfers van je bankrekeningnummer heb ik nodig. Klantnummer staat al ingevuld. Je mag de laatste 3-cijfers toevoegen aan 'Persoonlijke opmerkingen’. 
Hoor graag:blush:


is ingevuld


@Caroline20 Hmm.. Er is wel een simkaartnummer gekoppeld. Dat je die niet gehad hebt is dus gek. Ik heb de simkaart vervangen. Er komt een nieuwe simkaart jouw kant op. Dit valt binnen 3 werkdagen op de mat. Dit is een data-only simkaart. Het nummer begint met 097-******99. Je vindt het nummer terug op de factuur. Op het simkaartje zit 1GB per maand. Je kunt dus ook buiten de wifi om gebruik maken van de Samsung Galaxy tab!

Als je dit 097-nummer toevoegt aan je MijnKPN, dan kun je MB's delen. Hiervoor heb je wel de simkaart nodig natuurlijk:slight_smile: 


oke bedank ik wacht het af


Hey @Caroline20! Het is alweer enige tijd geleden en stuitte toevallig op dit topic. Heb je de simkaart in goede orde ontvangen en in de tablet gestopt? Laat het maar weten als je nog vragen hebt:blush: