Skip to main content

Hoi, afgelopen zondag 6 oktober heb ik mijn oude iPhone 13 Pro opgestuurd naar Recommerce. Deze is vervolgens afgelopen dinsdag in Rotterdam geleverd, ik heb echter nog geen ontvangstbevestiging van Recommerce gekregen en op de website waar de aanvraagstatus te zien is wordt ook weergegeven dat het toestel nog niet is ontvangen. Op de website adverteert Recommerce met een verwerkingstijd van 48 uur, die termijn zijn we inmiddels gepasseerd. Ik hoor graag of iemand van KPN zou kunnen achterhalen waarom de ontvangst nog niet verwerkt is. 
 

Alvast veel dank.

Danny 

Dat kunnen we  helaas niet, @DannyF  . Daarvoor is recommerce. 

Heb je wel een verzendbewijs?   


Hoi @Erwin van KPN, dank voor je antwoord. Het is inmiddels opgelost, nadat ik een directe mail naar recommence had gestuurd. Dat e-mailadres was overigens niet makkelijk op hun website te vinden en moest ik van dit forum afhalen. 

Toch bedankt. 
Groeten, Danny. 


Hi, ik heb mijn iPhone 14 Pro Max op 14 oktober verstuurd en zou volgens PostNL op 15 oktober ontvangen moeten zijn. Volgens Recommerce is het toestel zoek geraakt ( sowieso gek dat je het niet aangetekend moet opsturen) nu moet er een onderzoek ingesteld worden en ik van alles op moet zoeken zoals een Emei nr maar dat stond op het doosje waar de iPhone in zat die nu vermist is. en dan hopen dat ik mijn geld krijg. Had ik het maar via marktplaats verkocht :( 


Hi, ik heb mijn iPhone 14 Pro Max op 14 oktober verstuurd en zou volgens PostNL op 15 oktober ontvangen moeten zijn. Volgens Recommerce is het toestel zoek geraakt ( sowieso gek dat je het niet aangetekend moet opsturen) nu moet er een onderzoek ingesteld worden en ik van alles op moet zoeken zoals een Emei nr maar dat stond op het doosje waar de iPhone in zat die nu vermist is. en dan hopen dat ik mijn geld krijg. Had ik het maar via marktplaats verkocht :( 

Volgens mij kan de klantenservice die wel voor jou achterhalen.  ik zou een terugbelafspraak inplannen als ik jou was: https://www.kpn.com/service/contact-opnemen

(de collega zal wel eerst volledige verificatie met jou moeten doorlopen)


Reageer