Skip to main content

Ik heb ook het zelfde probleem niet de I phone maar Android  HONOR 10. Zit in de hoesje en bij het dicht doen gebeurd het . Dat  merk ik pas als ik het kies toon hoor of al opgenomen word.. Soms merk dat er een rare geluid maakt en als ik snel kijk zie ik dan op het scherm initialiseren. Ken er iemand  wat met dit info ?? Bedankt

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

Wat vervelend dat jouw toestel zomaar telefoongesprekken start, zonder dat jij hier opdracht toe geeft, @Laik! Ik lees in jouw bericht dat de telefoontjes vaak gepleegd worden wanneer je jouw hoesje dicht doet. Ik vermoed daarom dat het probleem hierdoor veroorzaakt wordt. Je kunt dit testen door jouw toestel tijdelijk uit het hoesje te halen en te kijken of jouw toestel dan nog steeds zomaar anderen belt. Gebeurt dit niet, dan ligt het aan het hoesje en is het aan te raden een ander hoesje aan te schaffen.


Bedankt voor het antwoord.. Het is wel vervelend dat het op meest onverwachte momenten  gebeurd . Ik kan nu 100x maal het hoesje dicht doen en gebeurd niks maar in avond aan de late kant belt die iemand wat ik dan minder leuk vind en de persoon die gebeld wordt ook niet . Nu let ik er extra op en kan op tijd ingrijpen. Het gebeurde al met mijn vorige toestel een Samsung ook in buitenland  dus provider valt er af . Toen had ik vermoeden dat het kwam door het dicht doen van de hoes en heb ik alle laatst gekozen nummer verwijderd .Geen probleem voor de spook hij pikt ze uit de contacten. Mijn kennis heeft het zelfde probleem met IPHONE . BEDANKT !!! Ik ga het tijd proberen zonder hoesje .Fijne Pasen. Gr. Karel


Het gebeurde al met mijn vorige toestel een Samsung

Zelfde hoesje??? (of zelfde merk hoesje)

 

Ik heb juist een hoesje gekocht om dit te voorkomen. Gebeurde om de haverklap. Met hoesje nooit meer voorgekomen.


Omdat het al vaak voorkomt bij mensen zonder hoesje te gebruiken ben ik iets anders gaan proberen. Gezicht herkenning uitgeschakeld en na gebruik telefoon uit met een knopje. Het idee is niet van mezelf maar ik denk dat het gaat werken.  Gr. Karel

Bedankt voor het bericht !!

 


Omdat het al vaak voorkomt bij mensen zonder hoesje te gebruiken ben ik iets anders gaan proberen. Gezicht herkenning uitgeschakeld en na gebruik telefoon uit met een knopje. Het idee is niet van mezelf maar ik denk dat het gaat werken.

Hopelijk werkt dit. :smile: