Skip to main content

mijn toestel iPhone SE (2020) zwart 128gb blijkt niet voorradig, maar ik vind een witte of rode ook prima als die sneller geleverd kan worden. Kan dit bij mijn lopende bestelling gewijzigd worden? Of zijn de andere kleuren ook niet op voorraad?

Hi @Staalmeester ,
Welkom op het forum. Goed dat je deze vraag stelt. Je bestelling kan tussentijds niet gewijzigd worden. Je zou deze order kunnen annuleren en opnieuw aanvragen met een andere kleur oid maar als die ook niet voorradig zijn kom je opnieuw ‘achteraan in de rij'. Mijn ervaring is dat het wachten op je originele order meestal het snelst gaat.:speak_no_evil:  


Dag Denise,

En kun jij controleren of de witte of rode iPhone SE (2020) met 128 GB of een zwarte, witte of rode met 64 GB wel of eerder voorradig is? Want anders heeft het zoals je zegt inderdaad weinig zin om opnieuw te bestellen. Dank!


Natuurlijk, heb net even gekeken op de lijst van toestellen waarvan we wachten op nieuwe levering. De toestellen iPhone SE 64 GB>Black, White &RED. Iphone SE 128 GB>Black & White. Iphone SE 256 GB Black staan op dit moment op wachten. De Red 128 GB en de White & Red 256 GB zijn dus beter leverbaar dan de telefoon die je nu besteld hebt. Verwachte levertijd staat voor de meeste andere toestellen medio week 13/14 verwacht. En dan waarom nu verwacht dikgedrukt, omdat ik niet kan zien hoeveel toestellen er dan geleverd worden en of je de eerste of de laatste bent die besteld heeft:nerd::stuck_out_tongue_closed_eyes: . Ik hoop dat je hier toch iets aan hebt :muscle_tone3::blush: