Skip to main content

Beste KPN 

Dit is de slechtste service die jullie ooit hebben geboden. Van alles aanbieden ( zeker met de blackfriday deals ) vandaag voor 23:59 geleverd morgen in huis. Telefoon stond ook als direct leverbaar. Nu al bijna twee weken verder en nog niks geleverd gekregen. Alleen maar berichten sturen met excuses “levering moeilijk bla bla bla “. Wat gaan jullie hier aan doen en welke tegemoetkoming gaan jullie bieden ?

Hoi @Jasonjustin en welkom hier op het forum.

 

Helaas hebben ook wij te maken met levertijden voor de nieuwste iPhones 😞 We zijn en blijven hierin afhankelijk van Apple. De toestellen worden geleverd op volgorde van bestelling en ik hoop oprecht dat je snel aan de beurt bent. Helaas is dat het enige wat we kunnen doen en is er geen manier om dit te versnellen. Wat betreft een tegemoetkoming; (ook) hierin moet ik je helaas teleurstellen, sorry. 


@JanZ_ 

Ik kan mij wel voorstellen dat een opmerking als 'vandaag besteld, morgen in huis' verwachtingen wekt. Het is niet de eerste keer dat klanten teleurgesteld zijn in een bestelling. Zelf vind ik het prettig om toestellen los te kopen en het abbonement bij de provider als sim only, maar bij het bestellen vinden de meeste klanten een vlotte levering wel gewenst. Dit probleem zou KPN toch wel mogen oplossen op de site. Toch?


Beste @JanZ_ 

 

het gaat niet om het feit dat jullie afhankelijk zijn van Apple, maar om het feit dat jullie op jullie site aangeven dat de telefoon beschikbaar is ( op voorraad dus ) en voor 23:59 besteld de volgende dag geleverd zou worden. Dit is een belofte die jullie niet konden waarmaken en wederom een kat in de zak. 
 

Helaas doen jullie ook te weinig voor en naar vaste klanten die al jaren bij jullie klant zijn. Als ik als klant zelf nergens achteraan gaat bij kpn ( zoals het krijgen van een nieuwe router ) gebeurt er niks en vinden jullie het allemaal wel best zo. Wachten tot de oude zooi kapot gaat en dan pas iets nieuws leveren. ( hierdoor zit ik de klant weer 1 a 2 dagen zonder tv als voorbeeld)


Beste @JanZ_ 

 

het gaat niet om het feit dat jullie afhankelijk zijn van Apple, maar om het feit dat jullie op jullie site aangeven dat de telefoon beschikbaar is ( op voorraad dus ) en voor 23:59 besteld de volgende dag geleverd zou worden. Dit is een belofte die jullie niet konden waarmaken en wederom een kat in de zak. 
 

Helaas doen jullie ook te weinig voor en naar vaste klanten die al jaren bij jullie klant zijn. Als ik als klant zelf nergens achteraan gaat bij kpn ( zoals het krijgen van een nieuwe router ) gebeurt er niks en vinden jullie het allemaal wel best zo. Wachten tot de oude zooi kapot gaat en dan pas iets nieuws leveren. ( hierdoor zit ik de klant weer 1 a 2 dagen zonder tv als voorbeeld)

Dat zou zeker beter kunnen, dat ben ik met jullie (ook @Jeroen Ruiter) eens hoor. Het lastige is; met de meeste toestellen is het vaak gewoon mogelijk om deze de volgende dag te leveren. Deze vlieger gaat helaas nooit op wanneer er een nieuwe iPhone wordt uitgebracht. Het is lastig om het hele systeem aan te passen op voornamelijk de iPhone. Hoop net als jullie dat hier in de toekomst iets voor wordt gevonden. Het is natuurlijk wel elk jaar zo dat dit speelt, bij alle providers die de iPhone aanbieden. Vaak zijn er veel meer pre orders geplaatst dan het aantal toestellen die we bij de eerste leveringen ontvangen.