Skip to main content

Er zijn twee mobiele telefoons geregistreerd op mijn KPN abonnement.

Ik wil er een verwijderen maar kan niet vinden waar ik dat moet doen.

Kan iemand mij helpen alstublieft?

Het oude product kan je in MijnKPN of de MijnKPN App verwijderen door te klikken op “Producten” en vervolgens onderaan op “Ontkoppel product”.


Hoi @Christie Drost , welkom bij ons op het forum. Ik weet niet of ik helemaal begrijp wat je bedoelt. Bedoelde je dat twee abonnementen in MijnKPN ziet staan zoals Jeroen noemt? Of bedoel je iets anders? Zou je het kunnen toelichten?


Hallo Jasper,

 

Bedankt voor je antwoord.

 

Nee, ik bedoel dat er nog een oude telefoon gekoppeld is en die wil ik verwijderen zodat ik een ander medium kan toevoegen. Ik kan het op de website van Mijn KPN niet vinden waar ik dit kan doen.

Heb je suggesties en/of een link voor me misschien. dat zou geweldig zijn!

groet, Christie.

 


Waar en hoe zie je de oude telefoon gekoppeld staan dan @Christie Drost? Om met je mee te kunnen denken heb ik meer informatie nodig. Kan je bijvoorbeeld en screenshot plaatsen van waar je deze koppeling ziet? Zorg er daarbij wel voor dat privégegevens verborgen zijn, in verband met privacy.

Als je het makkelijker vindt om het telefonisch toe te lichten kan dat natuurlijk ook, daarvoor zijn we bereikbaar op 0800-0402.


Goede dag Jasper,

 

Ik zie in "KPN Veilig” dat mijn oude mobiele telefoon nog gekoppeld is, zie de screenshot in de bijlage.

Als ik in MijnKPN naar Producten ga, zou ik onderin deze pagina een product moeten kunnen verwijderen. Maar als ik dat probeer kom in nu in het inlog pagina terecht waar geen mogelijkheid is om in te loggen door dat hier geen 2 staps beveiliging beschikbaar is.

 

Maar goed, kan ik nu in KPN Veilig de licentie van mijn oude telefoon vrijgeven?

Zo ja, dan ben ik blij. 

 

Rest mij nog te vragen of ik daarna mijn laptop kan beveiligen met KPN Veilig?

 

Alvast bedankt voor je reactie,

Vriendelijke groet,

 

Christie Drost  Galaxy S9+ is niet meer in mijn bezit, ik wil deze verwijderen.


Hallo @Christie Drost ,

Je kunt inloggen op de de KPN Veilig App. (Of via jouw laptop) Daar kun je dan eerst één licentie vrijgeven. Daarna kun je jouw gewenste telefoon toevoegen. 

Je kunt daarna jouw laptop ook beveiligen met KPN Veilig.  Eventueel tegen betaling. Dat is afhankelijk van jouw internetsnelheid.  

bron : https://www.kpn.com/service/internet/veilig-internetten/kpn-veilig.htm

Gratis beveiliging voor je apparaten

Je krijgt van ons gratis KPN Veilig voor 2 of 5 apparaten (afhankelijk van je internetsnelheid). Klik hieronder om de installatie te beginnen.

  • 2 of 5 apparaten gratis beveiligd

Ik zie in "KPN Veilig” dat mijn oude mobiele telefoon nog gekoppeld is, zie de screenshot in de bijlage.

Als ik in MijnKPN naar Producten ga, zou ik onderin deze pagina een product moeten kunnen verwijderen. Maar als ik dat probeer kom in nu in het inlog pagina terecht waar geen mogelijkheid is om in te loggen door dat hier geen 2 staps beveiliging beschikbaar is.

Ah, dank je voor de toelichting @Christie Drost. Dat is inderdaad iets anders dan het verwijderen in MijnKPN. Dit gaat over een KPN Veilig licentie die is gekoppeld aan een toestel wat je niet meer gebruikt. Daarvoor kan je inloggen op KPN Veilig en de licentie vrijgeven, zoals Noordzee ook zegt. Lukt het op die manier?


Jasper, ik heb het oude toestel vrij kunnen geven. Bedankt voor je hulp!


Graag gedaan @Christie Drost, fijn dat we het samen hebben kunnen vinden! :slight_smile: Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.