Skip to main content

Dit is al meer voorbijgekomen maar toch nog even opnieuw.

Betreft Samsung A 50 beller id

Beller id heeft altijd gewerkt tot ik op 2-7-2021 een nieuwe simkaart heb gekregen van KPN.

Voorheen had ik Telfort sim en die zou op 11-7 een update krijgen, dus voor die datum naar de KPN store geweest om die update voor te blijven. Nieuwe sim erin totdat ik iemand belde en die kreeg Prive nummer in het scherm.

Daarom werd er bij de ontvanger de telefoon niet beantwoord. Nadat ik een appje stuurde belde hij mij zelf terug met de mededeling dat hij privenummer in het scherm kreeg.

Toestelinstellingen nagekeken en alles staat goed ingesteld. Dus contact met de helpdesk gehad.

Had ook nog #31# geprobeerd en krijg dan melding uitgaande beller ID service is uitgeschakeld

Bij KPN ook alles nagekeken en die kwamen ook tot de conclusie dat alles goed was ingesteld, dus optie nieuwe simkaart opsturen.

Vandaag de kaart ontvangen en geactiveerd. Helaas probleem niet opgelost.

Weer contact gehad met de helpdesk, bijna 20 minuten van alles geprobeerd maar geen resultaat.

Kreeg van de alleraardige dame het verzoek om toch dit nog een keer te vermelden op het forum in de hoop dat er iemand is die mij met het probleem kan helpen. Vandaar mijn bericht

Dus wie o wie helpt mij uit de brand ?

Ik had ook een update simkaart gekregen, maar bij was t probleem dat als iemand mij belde ik niks hoorde en t niet bij gemiste oproepen kreeg te zien , ik vond dit vreemd , later zei ik tegen iemand, bel me eens , ik pakte op maar hoorde niemand en degene die mij belde kreeg gelijk een voicemail en geen toon te horen .Ik heb toen de Voice mail uitgezet  met SMS ,en de problemen waren allemaal verholpen . Mss helpt t ook bij jou . Probeer eens zou ik zeggen .Hoop dat je probleem gauw verholpen is .


Heb voicemail uitgeschakeld, probleem niet verholpen.

Toch bedankt.


Oke ,Jammer  dat t probleem niet  verholpen is . 

Hopelijk krijg je snel de oplossing .

Groetjes Jac

 

 


Het klinkt alsof er toch een instelling niet helemaal goed staat, @Okitrooy. Dit kijk ik graag even na. Zou je je forumprofiel nog willen aanvullen met jouw 06-nummer en klantnummer? Jouw mobiele nummer kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje als je jouw profiel hebt ingevuld?


Gegevens aangepast.


Bedankt voor het invullen van je profiel. Zoals ik al verwachtte, stond er inderdaad een instelling niet goed. Er was een blokkade op nummerdoorgave actief, waardoor anderen jouw nummer niet te zien kregen op het moment dat jij hen belde. Dit heb ik nu aangepast. Het kan zijn dat je je toestel even opnieuw moet opstarten, maar daarna zou je niet meer standaard anoniem moeten bellen. :blush:


Bedankt, je bent een topper.

Alles werkt weer zoals voorheen 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻


Super! Graag gedaan hoor. :blush:


Ik heb het zelfde probleem als die andere,

ik heb net mijn mobiel in fabriek stand terug gezet

 

Betreft Samsung A 50 beller id

Beller id heeft altijd gewerkt tot ik op 2-7-2021 een nieuwe simkaart heb gekregen van KPN.

Voorheen had ik Telfort sim en die zou op 11-7 een update krijgen, dus voor die datum naar de KPN store geweest om die update voor te blijven. Nieuwe sim erin totdat ik iemand belde en die kreeg Prive nummer in het scherm.

Daarom werd er bij de ontvanger de telefoon niet beantwoord. Nadat ik een appje stuurde belde hij mij zelf terug met de mededeling dat hij privenummer in het scherm kreeg.

Toestelinstellingen nagekeken en alles staat goed ingesteld. Dus contact met de helpdesk gehad.

Had ook nog #31# geprobeerd en krijg dan melding uitgaande beller ID service is uitgeschakeld

Bij KPN ook alles nagekeken en die kwamen ook tot de conclusie dat alles goed was ingesteld, dus optie nieuwe simkaart opsturen.

Vandaag de kaart ontvangen en geactiveerd. Helaas probleem niet opgelost.

Weer contact gehad met de helpdesk, bijna 20 minuten van alles geprobeerd maar geen resultaat.

Kreeg van de alleraardige dame het verzoek om toch dit nog een keer te vermelden op het forum in de hoop dat er iemand is die mij met het probleem kan helpen. Vandaar mijn bericht

Dus wie o wie helpt mij uit de brand ?


Ik heb het zelfde probleem als die andere,

ik heb net mijn mobiel in fabriek stand terug gezet

 

Betreft Samsung A 50 beller id

Beller id heeft altijd gewerkt tot ik op 2-7-2021 een nieuwe simkaart heb gekregen van KPN.

Voorheen had ik Telfort sim en die zou op 11-7 een update krijgen, dus voor die datum naar de KPN store geweest om die update voor te blijven. Nieuwe sim erin totdat ik iemand belde en die kreeg Prive nummer in het scherm.

Daarom werd er bij de ontvanger de telefoon niet beantwoord. Nadat ik een appje stuurde belde hij mij zelf terug met de mededeling dat hij privenummer in het scherm kreeg.

Toestelinstellingen nagekeken en alles staat goed ingesteld. Dus contact met de helpdesk gehad.

Had ook nog #31# geprobeerd en krijg dan melding uitgaande beller ID service is uitgeschakeld

Bij KPN ook alles nagekeken en die kwamen ook tot de conclusie dat alles goed was ingesteld, dus optie nieuwe simkaart opsturen.

Vandaag de kaart ontvangen en geactiveerd. Helaas probleem niet opgelost.

Weer contact gehad met de helpdesk, bijna 20 minuten van alles geprobeerd maar geen resultaat.

Kreeg van de alleraardige dame het verzoek om toch dit nog een keer te vermelden op het forum in de hoop dat er iemand is die mij met het probleem kan helpen. Vandaar mijn bericht

Dus wie o wie helpt mij uit de brand ?

@RaymondIndy Ik heb een instelling aangepast. Het kan zijn dat je je toestel even opnieuw moet opstarten, maar daarna zou je niet meer standaard anoniem moeten bellen. :slight_smile: