Skip to main content

23-10-2020 nieuwe iphone 12 aangeschaft. Nu wil ik de airpods (husselabbonoment) halen maar er staat bij nadat ik de UPC/EAN code ingevoerd heb … dat “De EAN code is niet van een deelnemend actieproduct.” 

Ik wil graag hulp hierbij, want ik heb de code gewoon ingevoerd die op de achterkant van het doosje van mijn Iphone 12 stond.

Ik heb zojuist exact hetzelfde probleem


Erg vervelend.. ik ben naar de kpn winkel geweest Wouter en precies hetzelfde had die medewerker ingevuld en daar lukte het opeens wel. Thuis opnieuw geprobeerd, formulier ingevuld  en ik heb de earpods besteld. 


In de winkel is t je gelukt, of met t zelfde formulier waar t eerst niet mee lukte?

ik zit nu met ze aan de telefoon maar ze weten t ook niet echt


Ik heb eenzelfde probleem. Heb jij al antwoord gehad, Wouter? 

Heb niet zo'n zin om naar de winkel te gaan nu, 

 

Never mind… verkeerde doosje in mijn handen… :) 


Hi Dirk, 

 

nee helaas niet, alleen belsimpel via wie ik de telefoon gekocht heb, heeft geantwoord dat KPN er mee aan de slacht gaat.

verder reageert die partij die de actie regelt en kpn helaas niet. Echt een slechte zaak.

 

gr


Balen. Misschien omdat Queenlilli deze vraag al als beantwoord heeft gezet, lezen ze niet meer mee. 

Misschien moet je nog een topic starten. 

 

Ik had zelf een fout gemaakt. 


Wat voor fout had je gemaakt dan?

nu wel gelukt?


Ik had een verkeerd doosje gepakt en dus verkeerde imei getikt. Nu gaf hij aan dat het al was aangevraagd voor dit imei getal. 
En dat kan kloppen, want heb eerder ingevuld, maar heb nog geen bevestiging gekregen of iets. 
 


Reageer