Skip to main content
Beantwoord

Vanaf wanneer kan je de S26 bestellen?

• February 14, 2026
  • 3 reacties
  • 255 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Vanaf wanneer kan je de S26 bestellen of een pre order plaatsen?

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Suus21 ,

Dat is nog niet bekend. Neem regelmatig hier een kijkje of check regelmatig de KPN-website.

Over de lanceerdatum zijn de Nederlandse sites het nog niet helemaal eens. NieuweMobiel noemt 25 februari 2026 als datum voor een Galaxy Unpacked evenement in San Francisco, waar de S26 serie wordt gepresenteerd. Wanneer de toestellen precies in de winkels liggen in Nederland, is nog niet bekend.

3 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • February 14, 2026

Hallo ​@Suus21 ,

Dat is nog niet bekend. Neem regelmatig hier een kijkje of check regelmatig de KPN-website.

Over de lanceerdatum zijn de Nederlandse sites het nog niet helemaal eens. NieuweMobiel noemt 25 februari 2026 als datum voor een Galaxy Unpacked evenement in San Francisco, waar de S26 serie wordt gepresenteerd. Wanneer de toestellen precies in de winkels liggen in Nederland, is nog niet bekend.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • February 15, 2026

Hier is een inschrijfformulier waarna je op de hoogte wordt gehouden van nieuwe modellen. En veel informatie over de 3 S26 modellen. 

https://www.kpn.com/samsung/nieuwe-samsung#customer-leads|keep-me-informed

Een reveal is op 25 februari in de V.S.

En hier de site van Coolblue met aftelklok die 26 januari suggereert. 

https://www.coolblue.nl/c/geruchten-over-de-nieuwste-samsung-smartphone.html

Zelf heb ik de S25 FE. Nog maar pas sinds november beschikbaar. Die is uitmuntend hoor. Evenals de andere S25 toestellen. 

Serenay van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+4

Hoi @Suus21, welkom bij de community en leuk dat je ons hebt gevonden!

Goede vraag!🙂

Zoals ​@Noordzee al aangeeft, is er op dit moment nog geen officiële datum bekend waarop je de Samsung Galaxy S26 bij KPN kunt bestellen of pre-orderen.

Dank ook aan ​@PeterG voor het delen van het inschrijfformulier. Via de ‘Houd mij op de hoogte’-pagina van KPN kun je je aanmelden, zodat je direct bericht krijgt zodra de S26-serie bij ons beschikbaar is.

Mijn advies: houd de KPN-website in de gaten of schrijf je in voor updates. Zodra er officieel nieuws is over de pre-order, communiceren we dat direct. Laat het gerust weten als je nog vragen hebt!