Skip to main content

ik heb een nieuwe huawei android telefoon in mijn scherm heb ik bovenin huawei app galary deze blijft hij uit zichzelf steeds aanklikken zodat ik niks anders kan doen zoals bellen of whatsappen ook blijft hij van whatsapp de bovenste contact steeds de foto van vergroten en verkleinen ik wordt er echt gek van 

een vriend van mij stelde voor om terug te zetten naar fabrieksinstellingen maar mijn hele leven zit in dee telefoon alle telefoonnummers mijn emails fotos van mijn pas overleden man fotos van mijn kleinkinderen etc 

als ik de telefoon naar fabrieksinstelling zou terug doen dan zou ik alles kwijt zijn maar ik was ten einde raad en heb het toch maar gedaan hopende dat alles opgelost zou zijn 

maar nee de telefoon blijft nog steeds alle het rare wat het daarvoor ook deed doen ik heb avn erop gezet en steeds laten scannen maar avn zegt geen dreigementen te hebben gevonden 

wie weet wat er met mijn telefoon aan de hand is en hoe ik dit kan oplossen?

 

Admin: titel aangepast

Admin: topic verplaatst naar juiste board

@moontje51

Als dit toestel inderdaad net nieuw is, dan zou ik er direct mee teruggaan naar de winkel. Want dan valt dit onder de garantie. 


Ik kan uit het verhaal niet duidelijk opmaken, of het om een oud of nieuw toestel gaat. Als de telefoon binnen de garantie valt, zou ik deze spoedig ter reparatie aanbieden.

Omdat je veel data bent kwijtgeraakt door een fabrieksherstel kan ik ook bedenken dat het om een oud toestel gaat. Is het mogelijk dat u de situatie wat meer gaat beschrijven zodat KPN medewerkers de situatie goed kunnen inschatten en het beste advies kunnen geven?


@moontje51

Als dit toestel inderdaad net nieuw is, dan zou ik er direct mee teruggaan naar de winkel. Want dan valt dit onder de garantie. 

@moontje51 

Wat zeiden ze in de winkel? Is het probleem nu opgelost? 


het probleem is grotendeels opgelost uit zich zelf ik heb de batterij eruit gehaald erop geblazen even gewacht erin terug gedaan opgeladen opnieuw aangezet en ik heb vanmiddag weer zonder problemen live op facebook kunnen koken 

maar ik denk dat ik toch zowiezo een nieuwe koop

 


Mooi zo👍


@moontje51 Als eerste ben ik benieuwd of alles nog steeds werkt? In elk geval goed om te lezen dat het grotendeels opgelost lijkt. Een fabrieksreset is dit soort gevallen vaak de beste oplossing, al werkte dit bij jou dan niet. En helemaal in jouw geval is het dan heel belangrijk om te zorgen dat alle dierbare foto's en andere zaken elders zijn opgeslagen. Ik wil je eigenlijk aanraden om dat sowieso te doen. Mocht het weer misgaan met je toestel, dan zijn die zaken in elk geval veilig. 


het probleem is grotendeels opgelost uit zich zelf ik heb de batterij eruit gehaald erop geblazen even gewacht erin terug gedaan opgeladen opnieuw aangezet en ik heb vanmiddag weer zonder problemen live op facebook kunnen koken 

maar ik denk dat ik toch zowiezo een nieuwe koop

 

@moontje51 

Koop jouw nieuwe telefoon dan bij een echte telefoonwinkel, dus niet ergens via internet. Want een goede telefoonwinkel kan jou de service aanbieden voor het gratis overzetten van alle contacten, foto's etc…… op jouw nieuwe telefoon. Je moet daar vaak wel zelf om vragen.   


Reageer