Skip to main content

Met mijn iPhone XR heb ik overal in Nederland een wifi-verbinding. Alleen in het voetbalstadion heb ik eenĀ  probleem. Als ik ruim op tjd aanwezig ben, is er geen probleem om op het clubnetwerk te komen. Maar zodra er meer supporters komen (en inloggen) wordt mijn verbinding verbroken en lukt het niet meer om online te komen. De supporters om mij heen ervaren geen problemen.Ā 

Hoi @MaarlenĀ en welkom hier op ons forum :)

Waarschijnlijk is het op dat desbetreffende wifi netwerk simpelweg 'te druk' waardoor je problemen ervaart. Zelf heb ik dit probleem ook wel eens wanneer ik in de trein zit. Vaak ben ik ruim op tijd in de trein en dan kan ik zonder problemen gebruik maken van het wifi netwerk van de trein. Maar zodra het drukker wordt, merk ik dat de wifi verbinding van de trein steeds slechter wordt. Daar is helaas niet zoveel aan te doen, wifi heeft nu eenmaal beperkingen en het lijkt erop dat je daar ook tegenaan loopt in het stadion. Omdat het op andere plekken wel altijd goed werkt, kan ik eerlijk gezegd geen andere verklaring bedenken!


Op veel buitenlandse camping werkt het precies zo.Ā 

Jouw club kan eventueel extra investeringen doen aan het Wifi-netwerk om het netwerk beter te maken.Ā