Skip to main content

Hallo, 

omdat ik mijn tablet terug heb gestuurd en dit ook nog eens een heel gedoe niet correct behandeld enz. was heb ik 2 weken geen gebruik kunnen maken van de tablet maar ik moet hier wel voor betalen en dat hoort natuurlijk niet zo wil ik graag een vergoeding aanvragen maar ik kan het niet vinden waar ik dat kan doen? 
maan de telefoon zeiden ze op de site maar ik zie het niet 

Bedoeld u deze pagina?

https://www.kpn.com/service/vergoeding/tv-internet-bellen.htm?type=fixed


Nee het is niet een internetstoring


Misschien handig om dan een duidelijk verhaal te posten. Met die informatie kunnen medewerkers en klanten van KPN u veel gerichter ondersteunen bij het zoeken naar een mogelijke passende oplossing.


Misschien handig om dan een duidelijk verhaal te posten. Met die informatie kunnen medewerkers en klanten van KPN u veel gerichter ondersteunen bij het zoeken naar een mogelijke passende oplossing.

Wat ik er van begrijp: @N3008 heeft een tablet met internet abonnement aangeschaft bij KPN. Klopt dat @N3008?

En de tablet was stuk, moest gerepareerd worden. In die tijd kon hij of zij er dus geen gebruik van maken. Niet van de tablet zelf in ieder geval. Wel van het abonnement. De sim kan in een ander apparaat. 


Misschien handig om dan een duidelijk verhaal te posten. Met die informatie kunnen medewerkers en klanten van KPN u veel gerichter ondersteunen bij het zoeken naar een mogelijke passende oplossing.

Wat ik er van begrijp: @N3008 heeft een tablet met internet abonnement aangeschaft bij KPN. Klopt dat @N3008?

En de tablet was stuk, moest gerepareerd worden. In die tijd kon hij of zij er dus geen gebruik van maken. Niet van de tablet zelf in ieder geval. Wel van het abonnement. De sim kan in een ander apparaat. 

Klopt. 
als je geen ander toestel hebt kan je daar ook geen Sim in doen. 
alsnog 2 week zonder een tablet waar je wel voor betaald.


Misschien handig om dan een duidelijk verhaal te posten. Met die informatie kunnen medewerkers en klanten van KPN u veel gerichter ondersteunen bij het zoeken naar een mogelijke passende oplossing.

Staat er wel duidelijk 😉


Wat ik er van begrijp: @N3008 heeft een tablet met internet abonnement aangeschaft bij KPN. Klopt dat @N3008?

En de tablet was stuk, moest gerepareerd worden. In die tijd kon hij of zij er dus geen gebruik van maken. Niet van de tablet zelf in ieder geval. Wel van het abonnement. De sim kan in een ander apparaat. 

Klopt. 
als je geen ander toestel hebt kan je daar ook geen Sim in doen. 
alsnog 2 week zonder een tablet waar je wel voor betaald.

Ja ... dat u geen ander toestel heeft kan KPN niets aan doen. Het abonnement loopt gewoon door. En er is met dat abonnement niets mis. Dus ik denk dat je daar gewoon voor moet betalen.

Een normale mobiel gaat ook wel eens stuk en moet dan ook gerepareerd worden. Ik heb nog nooit gelezen dat iemand dan geld terug kreeg of tijdelijk het abonnement niet hoefde te betalen. 


Misschien handig om dan een duidelijk verhaal te posten. Met die informatie kunnen medewerkers en klanten van KPN u veel gerichter ondersteunen bij het zoeken naar een mogelijke passende oplossing.

Wat ik er van begrijp: @N3008 heeft een tablet met internet abonnement aangeschaft bij KPN. Klopt dat @N3008?

En de tablet was stuk, moest gerepareerd worden. In die tijd kon hij of zij er dus geen gebruik van maken. Niet van de tablet zelf in ieder geval. Wel van het abonnement. De sim kan in een ander apparaat. 

Klopt. 
als je geen ander toestel hebt kan je daar ook geen Sim in doen. 
alsnog 2 week zonder een tablet waar je wel voor betaald.

Ja ... dat u geen ander toestel heeft kan KPN niets aan doen. Het abonnement loopt gewoon door. En er is met dat abonnement niets mis. Dus ik denk dat je daar gewoon voor moet betalen.

Een normale mobiel gaat ook wel eens stuk en moet dan ook gerepareerd worden. Ik heb nog nooit gelezen dat iemand dan geld terug kreeg.


 

beetje vreemd dat ze aan de telefoon wel aangeven dat ik hier recht op heb.

 


Hoi @N3008, om eerlijk te zijn, begrijp ik er nog weinig van. De notities onder jouw adres van mijn collega's maken het er helaas ook niet beter op. Ik denk het volgende te begrijpen:

 

je hebt een nieuw abonnement met een tablet gekocht. De tablet was meteen al defect. Mijn collega's hebben je twee keer ten onrechte naar de winkel gestuurd en in de winkel hebben ze je weer weggestuurd. Je hebt uiteindelijk de tablet opgestuurd en nu is hij weer terug? Hij werkt nu weer naar behoren? En je wil een vergoeding omdat je er geen gebruik van hebt kunnen maken? In principe doen we dat niet, maar in dit geval wil ik een uitzondering maken. Je bent niet echt goed geholpen, vind ik. Dat had ik graag anders gezien. 

 

Als bovenstaande klopt, wil je het dan laten weten? Ik vergoed dan 2,50 euro op je volgende factuur.


Hoi @N3008, om eerlijk te zijn, begrijp ik er nog weinig van. De notities onder jouw adres van mijn collega's maken het er helaas ook niet beter op. Ik denk het volgende te begrijpen:

 

je hebt een nieuw abonnement met een tablet gekocht. De tablet was meteen al defect. Mijn collega's hebben je twee keer ten onrechte naar de winkel gestuurd en in de winkel hebben ze je weer weggestuurd. Je hebt uiteindelijk de tablet opgestuurd en nu is hij weer terug? Hij werkt nu weer naar behoren? En je wil een vergoeding omdat je er geen gebruik van hebt kunnen maken? In principe doen we dat niet, maar in dit geval wil ik een uitzondering maken. Je bent niet echt goed geholpen, vind ik. Dat had ik graag anders gezien. 

 

Als bovenstaande klopt, wil je het dan laten weten? Ik vergoed dan 2,50 euro op je volgende factuur.

Ja dit klopt. 
Ik ben ook meerdere keren verkeerd behandeld en heb pas na 10 dagen een oplossing gekregen en heb echt elke dag heen gebeld meerdere keren. 
ik vind dit wel heel weinig vergoeding na alle ellende en ook nog eens naar de winkel moeten rijden die niet in dezelfde woonplaats was dus hier heb ik ook vervoer voor moeten regelen maar het is niet anders.