Skip to main content

Goedenavond na 19 berichtjes 3 mailtjes en 5 belletjes naar KPN zonder succes het maar is hier proberen. Heb de Samsung S21 besteld op +_ 23:35 op 17-2,  om 23:53 24 euro afgeschreven door KPN Heb ook 2 keer screenshot gestuurd echter op de factuur staat 18-2 en loop nu de gratis oordopjes mis. Mn registratie kwam na een maand terug met opmerking er staat geen datum op de bon. Nogmaals heleboel ingevuld en datum omwikkeld. Toen werd na paar weken de aanvraag gecanceld. Na belletje bleek dat er 18 feb op de bon staat en de actie tm 17 feb. Kpn stuurde me naar Samsung en kpn vice versa inmiddels 19 berichtjes Facebook Messenger klantenservice 3 mailtjes naar consumercare en 5 belletjes naar KPN klantenservice nog geen bevredigend antwoord. Tjalling  (ps zo laat besteld aangezien ik met alles bellen tv internet over wou stappen en kpn klantenservice was traag met advies over aansluiting op mijn adres )  

Hoi @Qwertyu, welkom op het forum! Jammer te horen dat hier nog geen definitieve duidelijkheid over is. Wat ik zie hier is dat de bestelling bij ons na middernacht in het systeem is verwerkt. Waardoor de datum dus inderdaad op de 18e staat. In die zin is het dan ook niet een verkeerde datum. Maar wel vervelend dat het dan net om de afkapdatum van de actie gaat.  Ik zie dat collega's al verschillende afdelingen en personen hebben benaderd voor navraag. Om te voorkomen dat ik dingen ga doen die zij ook al gedaan hebben ga ik even met de collega's in overleg wat er gebeurd is, en of en wat we hier verder mee kunnen. Daar kom ik dan, gezien het weekend, na vandaag op terug. 


Hoi @Qwertyu, sorry voor mijn late reactie! Ik was in de veronderstelling dat ik hier al weer getypt had, maar ik zie dat dit niet zo is. Excuses! De collega's van Facebook hebben dit in de afgelopen dagen verder met je opgepakt en zullen dit ook verder afhandelen zodat jij alsnog je buds krijgt:thumbsup_tone1: