Skip to main content
Hoi!

Ik probeerde net een refurbished Iphone X te bestellen in de verlengshop, maar bij het besteloverzicht stond een andere kleur als die ik aangevinkt had (selecteerde zwart maar kreeg silvergrey in het overzicht). Hoe kan dit en hoe kan

ik een zwarte bestellen?
Goedemorgen @JT82, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!



Als in het besteloverzicht en in de bevestiging silver staat, dan lijkt het me dat je deze ook gaat ontvangen.. Wel vreemd aangezien je aangeeft de space grey aangevinkt te hebben! Voor zover ik kan zien is het niet dat hij niet op voorraad is.. Als ik het bestelproces in ga, blijft space grey gewoon staan.. Heb je de bestelling al doorgevoerd of heb je het afgekapt toen je zag dat het een andere kleur werd?



Ik zou, indien je nog geen bestelling hebt geplaatst, het nogmaals proberen (evt. via andere internetbrowser). Heb je al wel een bestelling geplaatst kan je deze binnen 14 dagen annuleren (even met 0800-0402 bellen of weigeren bij de deur).
@JT82, ik heb geen reactie meer gehad. Kan ik er vanuit gaan dat het goedgekomen is? Zo niet, dan hoor ik het graag!

Reageer