Op 20 november heb ik mijn nieuwe Iphone 15 PRO ontvangen, verlenging. Ik moet mijn batterij ¾ keer opladen per dag en de KPN winkel in dordrecht heeft geconstanteerd dat er zeker een fout in mijn toestel zit en de batterij kapot is. Ik heb 3 keer contact opgenomen met de klantenservice en claim afdeling, en niemand kan wat doen zonder dat ik mijn toestel enkele dagen kwijt ben. Dit is in mijn geval niet mogelijk ivm kindjes en werk.
ik heb GEEN verzekering afgesloten, want ik heb nog nooit problemen gehad en een foutief toestel ontvangen is niet mijn schuld, ze kunenn alleen wat doen met verzekering! Wat moet ik doen? Ik ben ten einde raad.. ik heb een leentoestel nodig, als ik deze opstuur voor reparatie of een nieuw toestel..
ik zit over de 14 dagne bedenktijd heen, want il wordt al een week lang van het kastje naar de muur gestuurd zonder enige oplossing. He tis een toestel van 1200€ en ik weet het gewoon echt niet meer… KPN doet niks. Ze verwezen me naar de apple reparatie winkel maar ook dan ben ik me tel kwijt, dit is niet mogelijk!