Skip to main content

Hallo allemaal,

Ik heb sinds februari van dit jaar een iPhone 11 64gb (ivm een abonnement) en de telefoon laadt sinds deze week langzamer op en de batterij is met normaal gebruik na nog geen halve dag leeg. Ik gebruik al iPhones sinds de 3 en heb mijn instellingen altijd op de meest zuinige standen staan (incl. apps en beeldscherm). 
Ik heb met de reparatieafdeling van KPN gebeld en daar werd me verteld dat ik de iPhone ter reparatie moet aanbieden en dat ik dus een bepaalde tijd zonder telefoon zit. Heeft iemand ervaring met een vergelijkbare situatie en tips voor me hoe te handelen? Kom ik in aanmerking voor het vervanging van dit toestel? 

 

Groet Sander 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hoi @Staalsander ,

Ik zou de telefoon dan maar zo spoedig mogelijk ter reparatie aan bieden. Wellicht heb je nog ergens een oudere IPhone liggen die je zolang dan kan gebruiken. 


Hi @Staalsander, welkom op het Forum! Niet echt ideaal wanneer jouw batterij zo langzaam laadt en snel leeg gaat. Je kunt dan inderdaad het beste jouw toestel laten aanbieden ter reparatie.

Wat betreft een eventueel vervangend toestel: dat kan wanneer je daarvoor verzekerd bent. De mobiele verzekeringen van KPN kun je afsluiten wanneer je jouw abonnement verlengt met het betreffende toestel, op het moment van aanschaf.

Mocht je niet verzekerd zijn dan is de oplossing van Noordzee zeker een goede: misschien heb jij of iemand dichtbij een toestel wat je tijdelijk kunt gebruiken? Dan heb je in ieder geval een overbruggend toestel. :slight_smile:


Reageer