Skip to main content

Ik heb gisteren de Samsung Galaxy S21 5G Dual-SIM 128GB, Phantom Gray besteld en er stond bij dat deze 11 december leverbaar is. Nu kreeg ik vanochtend een SMS met het volgende erin gemeld. "Helaas hebben wij de Samsung Galaxy S21 5G Dual-SIM 128GB, Phantom Gray tijdelijk niet op voorraad. Onze excuses hiervoor. Wij houden u op de hoogte van de voortgang van uw bestelling. Ondertussen doen wij er alles aan om uw nieuwe toestel zo snel mogelijk te bezorgen." Weten jullie ook meer over dit. Wand ik hoop dat hij 11 december toch binnen komt. 

Ik hoor van jullie.

Hoi @Jesse Deckers, welkom op het forum!

Er is helaas veel schaarste wat betreft mobiele toestellen waardoor het even duurt voordat je jouw nieuwe telefoon in ontvangst kunt nemen. Super balen natuurlijk, dat begrijp ik ontzettend goed.

Ik ben dan ook voor je gaan kijken welke informatie ik voor je heb. De datum 11 december zie ik ook staan; dan verwachten wij een nieuwe levering van Samsung. We zijn van Samsung afhankelijk wat betreft de hoeveelheid toestellen we zullen krijgen, hopelijk voldoende zodat we jouw bestelling ook kunnen uitleveren. Is dat het geval, dan krijg je daar bericht over en ontvang je de telefoon enkele dagen later.

Ik ga voor je duimen!


Hoi @Jesse Deckers, welkom op het forum!

Er is helaas veel schaarste wat betreft mobiele toestellen waardoor het even duurt voordat je jouw nieuwe telefoon in ontvangst kunt nemen. Super balen natuurlijk, dat begrijp ik ontzettend goed.

Ik ben dan ook voor je gaan kijken welke informatie ik voor je heb. De datum 11 december zie ik ook staan; dan verwachten wij een nieuwe levering van Samsung. We zijn van Samsung afhankelijk wat betreft de hoeveelheid toestellen we zullen krijgen, hopelijk voldoende zodat we jouw bestelling ook kunnen uitleveren. Is dat het geval, dan krijg je daar bericht over en ontvang je de telefoon enkele dagen later.

Ik ga voor je duimen!

Weet u al wanneer de telefoon wordt verzonden naar mij?

K wacht best lang. En me geduld raakt op


Beste,

Omdat het nutteloos is om een nieuw topic aan te maken gaat mijn vraag ook over de levering van de Samsung S21.

Besteld op 10-12-2021 omdat het geleverd kon worden vanaf 11-12-2021.
Dit blijkt dus niet zo te zijn, nu is het al duidelijk dat KPN afhankelijk is van Samsung wat betreft de hoeveelheid ze krijgen geleverd. Is er al iets geleverd vanuit Samsung? Zijn de binnen gekomen telefoons al verstuurd? Dan weet ik in ieder geval dat mijn wachttijd nog langer gaat worden.

Op diverse andere sites is de Samsung s21 wel leverbaar binnen een dag. Kan ik mijn bestelling annuleren? Zodat ik via een andere site wel de S21 kan bestellen met het KPN abonnement. Want daar kan ik dus ook gewoon mijn KPN abonnement verlengen.

Met vriendelijke groet,

​​​​​​​Raymond


Dezelfde problemen. Maar hoe zit het als deze wordt zo laat wordt geleverd dat de buds niet meer verkrijgbaar zijn via samsung. Dat was een rede om o.a. dit toestel te bestellen. Reactie als dat is aan samsung heb ik niks aan.