Skip to main content

hallo,

 

ik overweeg mijn aflopende telfort abonnement te verlengen met een toestel bij kpn.

nu lees ik echter dat er veel iPhone modellen slecht leverbaar zijn op dit moment.

hoe zit dat met de iPhone 11 64GB?

of eventueel de XR 64 GB?

 

 

Hoi @Loes1988 
De iPhone 11 64Gb is moeilijk leverbaar de XR zou nog kunnen maar er is weinig tot geen toevoer vanwege het Coronavirus.
Het beste kun je even bellen 0800 0402


Bedankt voor de reactie ik ga maandag even bellen 


De voorraden raken op. De fabrieken van Apple in China (! jawel; goedkope productie ca. € 20 per toestel; dure verkoop, het 100 voudige...) liggen nog steeds stil. Wat er wel komt uit andere fabrieken gaat naar de Apple-stores en niet naar derden-leveranciers.

Ook Apple retailler AMAC, die uitsluitend Apple heeft, heeft inmiddels ¾ lege schappen.


Hoi @Loes1988, door het coronavirus zijn de voorraden van veel toestellen niet wat ze geweest zijn. Er worden op het moment weinig nieuwen gemaakt doordat de fabrieken stilliggen. Daardoor is het voor ons ook moeilijk om te zeggen wanneer we een nieuwe levering van toestellen verwachten. Voor sommige modellen staat er dat we over een paar weken een levering verwachten, maar gezien de situatie kan ik me voorstellen dat dat niet haalbaar blijkt te zijn.

Als je het Telfort abonnement verlengt zal je van de Telfort voorwaarden overgaan naar de KPN voorwaarden, je kunt dan bijvoorbeeld geen ongebruikte MB’s en belminuten meer mee kunnen nemen naar de volgende maand en als je dubbele data hebt vanuit Telfort CombiVoordeel of Compleet zal dat er ook niet meer zijn. Als je dat wilt behouden kan je ook het oud-Telfort abonnement houden en bijvoorbeeld los een toestel aanschaffen.


hoi @Jasper 

ik heb mijn nieuwe iphone al in huis:smiley:

echter heb ik alleen mijn twijfels over het net opgestuurde contract van de verlenging… is dit al definitief?

 


Daar had ik niet op gerekend @Loes1988, maar we vinden het allebei niet erg dat je 'm al hebt denk ik.

Op de bevestiging die je hebt gekregen staat een dagtekening, als ik het goed zie is dat de 14e. Vanaf die datum heb je 14 dagen bedenktijd, mocht er iets niet kloppen of als je iets toch anders wilt kan dat nog aangepast worden. De verlenging zelf gaat pas in nadat het huidige contract is afgelopen, in jouw geval na 14 juni. Wat voor twijfel heb je precies?


hoi @Jasper ja ik was ook heel erg blij toen ik zag dat hij al op de post was

 

ik heb net contact gehad met de klantenservice omdat de toestelbundel niet zichtbaar is op het 1e overzichtsblad van het contract en dit kan helaas ook niet aangepast geven ze aan.

wat ik erg jammer vind omdat het contract opgestuurd moet naar mijn werkgever voor collectieve korting… wat ook direct mijn motivatie is om naar KPN over te gaan ;)

maar hopelijk met bijvoeging van de eerste factuur is het zo afdoende.


Collectieve korting is erg prettig natuurlijk! Als het op de eerste factuur wordt benoemd lijkt het me dat ze het kunnen activeren, maar ik kan niet voor hen spreken natuurlijk. Ik duim voor je dat ze dat kunnen verwerken :thumbsup: