Skip to main content

Ik zou graag willen weten bij welke winkel in Amsterdam ik langs kan gaan waar een Iphone 8 64 wit (zilver) op voorraad is

Dat is niet centraal bekend. De KPN-winkels zijn ook niet telefonisch bereikbaar. 

 

De enigste oplossing is om een trektocht te maken langs de verschillende winkels. 

 


ja een trektocht is eigenlijk van de gekke anno 2019.

gisteren heb ik 3 KPN-winkels bezocht en allemaal hadden ze dit toestel niet op voorraad. alleen goud, maar dat vindt mijn partner foeillijk.

ondertussen ben je in Amsterdam wel 3 x parkeergeld kwijt en heel veel tijd gezien de afsluiting van de A10 zuid, waardoor alles door de stad moet.

en dan hoop je een winkel te kunnen bellen, maar die KPNwinkels hebben geen telefoon.
voor een telecombedrijf eigenlijk best vreemd.


Hallo @model op voorraad Welkom hier op het KPN Forum! Ik zie dat je medeforumgebruiker Noordzee al enige toelichting heeft gegeven. KPN-winkels zijn niet telefonisch bereikbaar en dat heeft als reden dat hun kerntaak het ‘live’ helpen van klanten is. Voor telefonische vragen is er dan klantenservice, zo is de redenering. Winkels werken vaak met een kleine voorraad toestellen, om veilenigheidsredenen en voor KPN-medewerkers op afstand is deze voorraad ook niet inzichtelijk. 

Wat ik wel kan doen is je een indicatie geven: ik kan in grote lijnen iets vertellen over hoe staat met de voorraad in winkels. Het toestel van jouw keuze, die iPhone 8, 64 GB, in het zilver lijkt in geen van de winkels in Amsterdam en omstreken op voorraad. Online bestellen lijkt wel goed mogelijk en dat zou ik je dan ook willen aanraden. 


Reageer