Skip to main content

Hi KPN,

We zijn ruim een jaar verder, overal in de wereld worden de LTE horloges ondersteund behalve bij KPN.
Met god gratie ondersteunen jullie nu de apple watch met LTE maar wanneer worden de samsung watch ondersteund.

 

Jullie concurent “Vodafone” zegt wel dat het alle lte horloges ondersteund die een e-sim hebben en voldoen aan de standaard.

 

Moet ik dan met al mijn abbonementen overstappen. KPN zegt toch een vooruitstrefend bedrijf te zijn die de nieuwste communicatie technologien aanbied? De horloges met LTE zijn al aardig wat jaren op de markt.

 

*Admin: eigen topic aangemaakt. 
 

Hoi @PSK,

Ik heb geen idee wanneer en of het komt. Al kan ik goed begrijpen dat je het wilt. Voor nu kan ik niet meer zeggen dan:

Is e-sim ook geschikt voor Apple Watch?

KPN biedt nog geen ondersteuning voor Apple Watch via e-sim. Ook andere smartwatches worden nog niet ondersteund. 

Zie daarvoor onze website over e-sim. 


He KPN,

We zijn alweer een tijdje verder, ondertussen word de apple watch lte al wel ondersteud door KPN.
Maar nu de grote vraag wanneer gaan jullie de Samsung watch LTE ondersteunen.

Graag zou ik een roadmap willen zien welke LTE devices KPN op de planning heeft staan om te gaan ondersteunen.

Als KPN een deal heeft gesloten met Apple, dat alleen apple de komende jaren wordt ondersteund, maak dat dan bekend, dan weet iedereen waar hij aan toe is bij KPN.

 


Durf ik niet te zeggen. Zodra hier informatie over is zullen wij dat delen. 


We zijn alweer een tijdje verder, ondertussen word de apple watch lte al wel ondersteud door KPN.

Als KPN een deal heeft gesloten met Apple, dat alleen apple de komende jaren wordt ondersteund, maak dat dan bekend, dan weet iedereen waar hij aan toe is bij KPN.

Ook de Apple watch cellular wordt door KPN nog niet ondersteund dus wat dat betreft is er geen onderscheid tussen de "smart" watches van verschillende makelij.


Heeft KPN hier al een update over nu T-mobile Nederland het al aanbied? Of moeten we toch overstappen?


Zodra er nieuws is zullen wij het delen. 


Zodra er nieuws is zullen wij het delen. 

Deel maar eens met ons waarom het niet ondersteund wordt. Wat is jullie probleem met deze technologie? Het bestaat nu al zo lang maar nog steeds willen jullie het niet aanbieden. 

 


Ik durf technisch niet te zeggen hoe het in elkaar steekt. Ik kan enkel zeggen dat wanneer er verandering in komt dat we dat uiteraard zullen delen. 


Hoi KPN,

 

het wordt een keer tijd dat jullie de techniek volgen en ook voor de Galaxy Watch 4 LTE het mogelijk maken deze met een KPN abo te kunnen gaan gebruiken.

De concurrenten snellen jullie voorbij en op een moment ben ik ook klaar met wachten en stap over.

Na 30 jaar trouw te zijn aan KPN kan daar wel eens een einde aan komen.

 

Groet,

Ad.


Hallo @AdvR KPN was vroeger een staatsbedrijf (PTT) en daar werkten ambtenaren, maar die zijn nog niet allemaal met pensioen.😎

 


@Kpn @Bart_Z  Is er al zicht op wanneer KPN LTE esim smartwatches gaat ondersteunen of een termijn waarop dit mogelijk is? Eind augustus komt de nieuwe  samsung smartwatch 5 uit. En deze wil ik graag aanschaffen ik hoop dat KPN dit gaat ondersteunen. Ik lees wel dat dit bij andere providers mogelijk is.

Ik hoor het graag.


Wil ook graag de samsung watch 5 pro LTE aanschaffen. Jammer als deze dan voorlopig niet ondersteund wordt. Graag update !!!


Het wordt een keer tijd ja...


Jullie kunnen wel aandringen, smeken en vragen, alleen is KPN een log bedrijf die langzaam de concurentie aan zich voorbij laat gaan en de  strijd aan het verliezen is, en een update kun je krijgen als het logge systeem.zegt dat het mogelijk gaat zijn, eerder komt er niks dan, Zodra we wat weten delen we het met jullie.


Vervelend dit. Wachten tot contract afloopt. Of dubbele abonnementskosten maar voor lief nemen. Ben je wel gelijk van KPN af. Heeft meer voordelen, zeker als je in de toekomst vooruit wil...


Eerste stap gezet. Overgestapt op Tmobile glasvezel. Scheelt gelijk al veel geld. Als KPN mobiel abonnement afloopt, stap ik daarmee ook over, en kan ik eindelijk galaxy smartwatch met esim gebruiken. Ik kijk ernaar uit. Hoef ik dit forum ook niet meer te volgen….


Voor iedereen die hier via Google komt:  nou het kan dus per 28 juni 2023 onder bepaalde voorwaarden. Het kost geld en werkt probably alleen met Samsung telefoons: