Skip to main content
Antwoord

Wanneer is de iPhone xs weer leverbaar?

• March 4, 2020
  • 5 reacties
  • 455 keer bekeken

janleunissen
Nieuwkomer

Wanneer is de iPhone xs weer leverbaar 

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hoi @janleunissen! Als je een iPhone XS met 64 GB hebt besteld is de levertijd helaas nog niet bekend, dus daar kan ik je geen concreet moment voor geven. :grimacing:  Als je de 256 GB variant hebt besteld is deze helaas niet meer leverbaar en kun je het beste contact opnemen met 0800-0402. Mijn collega's kunnen je hier dan verder bij helpen!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 5, 2020

Hoi @janleunissen! Als je een iPhone XS met 64 GB hebt besteld is de levertijd helaas nog niet bekend, dus daar kan ik je geen concreet moment voor geven. :grimacing:  Als je de 256 GB variant hebt besteld is deze helaas niet meer leverbaar en kun je het beste contact opnemen met 0800-0402. Mijn collega's kunnen je hier dan verder bij helpen!

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • March 5, 2020

En… zodra de fabrieken in China weer gaan produceren zal de voorraad bij alle winkels langzaam maar zeker weer oplopen. Maar in eerste instantie zullen ze door bestellingen direct weer eruit zijn.

Op dit moment is er geen levering van iPhones v.u. China. Ook niet voor meneer Appel. 80 % v.d. productie van iPhones ligt daardoor stil.

• Nieuwkomer
  • March 9, 2020

Is er nu al meer bekent ? Over wanneer de iPhone XS leverbaar is .. 

SjorsK
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+16
  • March 9, 2020

Je kan hier een refurbished toestel kopen:

https://shop.kpn.com/mobiel/apple/iphone-xs-refurbished/space-grey-64gb/

Overigens heb ik begrepen dat als er iets direct bij Apple besteld wordt dat er een termijn van 1.5 maand overheen gaat, dus als het niet op voorraad is dan lijkt het helaas op een lange wachttijd :( 

Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+26
  • Oud-Moderator
  • March 10, 2020

Is er nu al meer bekent ? Over wanneer de iPhone XS leverbaar is .. 

Hi @Shanna040! Nee, nog altijd “levertijd onbekend”. Ik denk dat de reden wel algemeen bekend is.