Skip to main content
Antwoord

Wanneer kan ik mijn iPhone 17 256GB verwachten?

• September 30, 2025
  • 11 reacties
  • 367 keer bekeken

Ik heb de iphone 17, 17 september besteald. op de website staat er dat het 1 tot 2 weken kan duren voor levering. van de iphone die voor 19 september besteld zijn, Maar ik heb nog niet eens een update gekregen over mijn telefoon. en het is al 2 weken later, dus levertijd gaat langer zijn dan 2 weken. Ik heb de niewe telefoon nodig zodat ik mijn oude terug kan sturen voor die 150 euro bonus. 

Kan ik op mijn bestelling een update krijgen?

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hoi ​@alper1212. Begrijpelijk dat je graag wilt weten wanneer je nieuwe iPhone 17 binnen gaat komen. Ook omdat je graag van de extra inruilbonus op je oude toestel gebruik wilt maken. 

De verwachte levertijden die je leest op onze website zijn indicaties van de periode waar je ongeveer rekening mee moet houden, maar het blijven indicaties. Het kan soms wat korter zijn en soms toch wat langer duren. En pas ook vlak voordat het toestel wordt uitgeleverd aan je krijg je bericht en dan kan het ook ineens snel gaan. Het is helaas niet zo dat we je een week van te voren kunnen zeggen wanneer je 'm krijgt. 

Hopelijk heb je je nieuwe iPhone al binnen en anders zal het niet meer al te lang duren. Dan heb je nog alle tijd om je oude toestel op te sturen en gebruik te maken van de actie. 

Ik ga er ook vanuit dat dat voor jou ​@Luka0103 geldt. En mocht op één of andere reden je toestel toch pas veel later binnenkomen, dan valt er altijd wel een mouw aan te passen dat je wel nog gebruik kunt maken van de inruilbonus. 

11 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • October 1, 2025

De levertijden zijn bekend via https://www.kpn.com/mobiel/levertijden?campaignid=so:c=merk-community. Daarop worden ze eventueel ook bijgewerkt. Naar langer als levering naar kpn achterblijft. Of korter als er beter geleverd wordt. Maar dat laatste verwacht ik niet in verband met de grote vraag. En niet alleen bij kpn, hè.

• Nieuwkomer
  • October 1, 2025

Ik heb precies hetzelfde probleem.. hoe kunnen ze dit zo organiseren als ik geen nieuwe telefoon heb voor 31 okt? Ga 25 okt op vakantie voor 3 weken en moet dan m’n huidige telefoon ingeleverd hebben.

een verlenging van de actie zou op zijn plaats zijn KPN.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • October 1, 2025

Het is iedere keer met nieuwe iPhones. Waarom niet even gewacht. Einde van het jaar zijn ze er ook nog hoor.

• Nieuwkomer
  • October 1, 2025

Beste Peter 

ik heb deze in de pre sale besteld omdat er een actie was vanuit KPN voor extra inruil voordeel op je huidige telefoon als je hem vroeg zou bestellen.

groet

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • October 1, 2025

Dat heb je toch gedaan? Vroeg bestellen. Het bestel moment wordt in acht genomen, ze weten heus wel dat die toestellen niet voor 1 oktober leverbaar zijn/waren. En je vanaf deze datum ook weer geen weken zonder toestel kunt en wilt zitten.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 3, 2025

Hoi ​@alper1212. Begrijpelijk dat je graag wilt weten wanneer je nieuwe iPhone 17 binnen gaat komen. Ook omdat je graag van de extra inruilbonus op je oude toestel gebruik wilt maken. 

De verwachte levertijden die je leest op onze website zijn indicaties van de periode waar je ongeveer rekening mee moet houden, maar het blijven indicaties. Het kan soms wat korter zijn en soms toch wat langer duren. En pas ook vlak voordat het toestel wordt uitgeleverd aan je krijg je bericht en dan kan het ook ineens snel gaan. Het is helaas niet zo dat we je een week van te voren kunnen zeggen wanneer je 'm krijgt. 

Hopelijk heb je je nieuwe iPhone al binnen en anders zal het niet meer al te lang duren. Dan heb je nog alle tijd om je oude toestel op te sturen en gebruik te maken van de actie. 

Ik ga er ook vanuit dat dat voor jou ​@Luka0103 geldt. En mocht op één of andere reden je toestel toch pas veel later binnenkomen, dan valt er altijd wel een mouw aan te passen dat je wel nog gebruik kunt maken van de inruilbonus. 

• Nieuwkomer
  • October 9, 2025

Ik heb ook de iphone 17 black besteld maar stond niks over verwachte levertijd. Nu begrijp ik uit een sms dat het nog niet bekend is wanneer deze leverbaar is. Mag je van kleur veranderen of moet je dan je gehele bestelling annuleren? ​@KPN 

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Hoi ​@Nana89. Als je een andere kleur wilt, dan moet inderdaad de hele bestelling geannuleerd worden. Je zou dan met de nieuwe bestelling weer achteraan in de wachtrij komen. Het duurt dan waarschijnlijk langer voordat je je nieuwe toestel in bezit hebt. 

Als je toch ziet dat de levertijden voor een bepaalde kleur veel korter zijn, dan kun je het wel overwegen. Bel dan met onze klantenservice om een nieuwe bestelling te plaatsen. Maak dan een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het uitkomt. 

Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • October 10, 2025

Hoi ​@Arjan van KPN 

hoe kan het dan dat de levertijd van de pre orders nu op korter staat dan de periode die ik al wacht?

Elke keer weer verwijzen jullie naar die lijst, maar er klopt gewoon niets van en antwoord/uitleg wordt niet gegeven. 

Levertijd bij de pre orders staat op 1-2 weken. Ik wacht nu al 3 weken. Ik snap dat niet maar we krijgen nergens een uitleg. Kun jij die wel geven? 

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Hoi ​@Mfk1. Ik zie dat je al een eigen topic hebt lopen wat over hetzelfde onderwerp gaat. Ik wil je vragen je vragen en opmerkingen te beperken tot je eigen topic om cross posten te voorkomen. Dan staat de informatie mooi op de plek waar de vraag in eerste instantie ook gesteld is. 

Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • October 14, 2025

Dag ​@Arjan van KPN 

ik snap je bericht maar dan zou het ook erg fijn zijn als ik in dat topic ook een echte, inhoudelijke reactie krijg op mijn vraag.