Skip to main content

Ik vraag me nu toch echt af wanneer de Esim voor Apple Watch eindelijk beschikbaar komt voor KPN. Het weerhoudt me er momenteel van een Apple watch te kopen met deze mogelijkheid. Hebben jullie al een nieuwe update omtrent deze vraag? Het zou fijn zijn als Kpn met een datum kan komen

Waarschijnlijk dat T-mobile een alleen recht heeft net zoals dit in het verleden is geweest. Kpn wil het dus wel aanbieden maar moet ook wachten tot zij dit officieel mogen doen. zie bijvoorbeeld: https://www.emerce.nl/nieuws/t-mobile-verliest-alleenrecht-op-verkoop-iphone 
 

dus ja in dat geval licht de bal inderdaad bij apple, zou kpn alleen wel sieren als ze open en eerlijk zijn tegen hun gebruikers die duidelijk al een jaar wachten op iets wat ze heel graag willen. 

ik wacht expres nog met het kopen van een nieuwe Watch (nu nog met serie3). 


Waarschijnlijk dat T-mobile een alleen recht heeft net zoals dit in het verleden is geweest. Kpn wil het dus wel aanbieden maar moet ook wachten tot zij dit officieel mogen doen. zie bijvoorbeeld: https://www.emerce.nl/nieuws/t-mobile-verliest-alleenrecht-op-verkoop-iphone 
 

dus ja in dat geval licht de bal inderdaad bij apple, zou kpn alleen wel sieren als ze open en eerlijk zijn tegen hun gebruikers die duidelijk al een jaar wachten op iets wat ze heel graag willen. 

ik wacht expres nog met het kopen van een nieuwe Watch (nu nog met serie3). 

Idd, dan denk ik ook dat duidelijkheid/eerlijkheid wel gewenst is en verwacht mag worden. Ik heb in mijn naïviteit helaas wel een ´zes´ gekocht in de veronderstelling dat KPN ook spoedig  zou volgen, zoals gesuggereerd werd. 


Beste KPN, ik zie dat de laatste reactie van KPN op deze vraag 4 maanden geleden is, hoe is de situatie nu? Is er enige duidelijkheid?


Ik heb nog steeds geen informatie, @Hans Mighorst 😕.


Het heeft lang geduurd, maar eindelijk is het verlossende woord er. Zie interview iCulture vs KPN


Eindelijk zeg. En geen gezeur meer dus over internationale standaarden waardoor het niet zou kunnen etc. 

 

Nu nog een app voor de Apple TV en KPN heeft eindelijk de concurrentie bijgehaald. 


Eindelijk zeg. En geen gezeur meer dus over internationale standaarden waardoor het niet zou kunnen etc. 

Er is volgens mij ook nooit iemand geweest die dat gezegd heeft, wel dat het niet voldoen aan de internationale standaarden wel eens de oorzaak zou kunnen zijn dat het nog niet geïmplementeerd is.

Ik ben ook benieuwd of straks bij het activeren van de eSim op een Apple Watch Cellular nog tussenkomst van Apple vereist is want dat is dus niet confirm het gsma consumer model.


Maar even link naar bericht erbij @GuusSa 

https://www.iculture.nl/nieuws/kpn-apple-watch-cellular-4g-prijs-datum/

En ook 

https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/multisim.htm


Beste KPN, inmiddels 11 dagen geleden dat er blijkbaar een poging tot introductie is gedaan, sindsdien geen berichten. Wat is de status, wanneer is de Multisim beschikbaar? 


Beste KPN, inmiddels 11 dagen geleden dat er blijkbaar een poging tot introductie is gedaan, sindsdien geen berichten. Wat is de status, wanneer is de Multisim beschikbaar? 


Ik gok per vandaag, kpn support staat per vandaag op de apple website.


 


Is er bekend of internationaal roaming ook beschikbaar wordt bij KPN voor de Apple Watch?


Is er bekend of internationaal roaming ook beschikbaar wordt bij KPN voor de Apple Watch?


Op de prijs na is er nog niks bekend.


Meer als 2 weken voorbij dat KPN meld dat ze 4g gaan ondersteunen ( laten we die van ruim een jaar geleden maar vergeten).

Zelfs Apple meld dat KPN het ondersteund maar nog 0,0 response uit KPN “beste provider van Nederland” en toch lopen ze keer op keer achter de feiten, erg benieuwd hoeveel klanten dit kpn allemaal gekost heeft zeg🫣  

ga me denk ik toch eens wat meer oriënteren bij t-mobile, lijken wat meer vooruitstrevend met technologie🤷‍♂️


@ChrisR1 

Het is inmiddels live: https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/multisim.htm


Yes zie het nu👍 vlak na me bericht live gegaan


Bij mij werkt het perfect, ik moest wel eerst mijn iPhone opnieuw opstarten. 👍


Super, thanks @kpn voor de effort!


Hij is inderdaad live! 

 

 


Wordt de ondersteuning langzaam uitgerold? Ik kan esim niet activeren. Ik krijg de volgende melding als ik in de Apple Watch app op mijn iPhone naar de “Mobiel netwerk” instellingen ga: 

 


Wordt de ondersteuning langzaam uitgerold? Ik kan esim niet activeren. Ik krijg de volgende melding als ik in de Apple Watch app op mijn iPhone naar de “Mobiel netwerk” instellingen ga:


 

Even je iPhone uit / aan doen. Hij moet de nieuwe settings ophalen.


Heel fijn dat het zou moeten werken. Net gelijk aangeschaft en alle stappen doorlopen. Maar het werkt nog steeds niet…. iPhone opnieuw opgestart, Apple Watch opnieuw opgestart maar niks werkt.

Mijn icoontje in m’n applewatch mbt cellular signaal is ook wit. Volgens mij moet dit groen zijn als het werkt. Iemand een idee?

Om te testen schakel ik uiteraard m’n telefoon om op flight modus en probeer dan te bellen vanaf de apple watch. En dat werkt niet.


Wordt de ondersteuning langzaam uitgerold? Ik kan esim niet activeren. Ik krijg de volgende melding als ik in de Apple Watch app op mijn iPhone naar de “Mobiel netwerk” instellingen ga:


 

Even je iPhone uit / aan doen. Hij moet de nieuwe settings ophalen.

Dit heb ik al een paar keer geprobeerd… no dice


Wordt de ondersteuning langzaam uitgerold? Ik kan esim niet activeren. Ik krijg de volgende melding als ik in de Apple Watch app op mijn iPhone naar de “Mobiel netwerk” instellingen ga:


 

Even je iPhone uit / aan doen. Hij moet de nieuwe settings ophalen.

Dit heb ik al een paar keer geprobeerd… no dice

Same here :-(


Aanloopproblemen denk ik, ik ben benieuwd, wil er ook eentje aanschaffen uiteraard,