Skip to main content

Ik vraag me nu toch echt af wanneer de Esim voor Apple Watch eindelijk beschikbaar komt voor KPN. Het weerhoudt me er momenteel van een Apple watch te kopen met deze mogelijkheid. Hebben jullie al een nieuwe update omtrent deze vraag? Het zou fijn zijn als Kpn met een datum kan komen

Het zou meteen moeten werken, maar wellicht is het nu even heel druk waardoor het niet goed loopt. Probeer het in de loop van de dag even opnieuw en meld je anders in het nieuwe topic die ik net deelde. Dan hebben we alle feedback centraal en kunnen we direct actie ondernemen indien nodig. 


Ik kan ook niet bellen of iets met de watch ultra.. terwijl het abonnement wel is geactiveerd. 
ik zie ook een ‘wit’ data vlak in mijn watch. Zou toch ook groen moeten zijn? 
voor nu kan ik nog niks met mijn watch met esim. 
alleen als mijn tel. In de buurt is helaas


Wordt de ondersteuning langzaam uitgerold? Ik kan esim niet activeren. Ik krijg de volgende melding als ik in de Apple Watch app op mijn iPhone naar de “Mobiel netwerk” instellingen ga:


 

Even je iPhone uit / aan doen. Hij moet de nieuwe settings ophalen.

Dit heb ik al een paar keer geprobeerd… no dice

Same here :-(

Het werkt!!!! Was eerst update naar 16.1 nodig


Wordt de ondersteuning langzaam uitgerold? Ik kan esim niet activeren. Ik krijg de volgende melding als ik in de Apple Watch app op mijn iPhone naar de “Mobiel netwerk” instellingen ga:


 

Even je iPhone uit / aan doen. Hij moet de nieuwe settings ophalen.

Dit heb ik al een paar keer geprobeerd… no dice

Same here :-(

Het werkt!!!! Was eerst update naar 16.1 nodig

Ik heb versie 16.2 al draaien, misschien komt het daar door…


Wordt de ondersteuning langzaam uitgerold? Ik kan esim niet activeren. Ik krijg de volgende melding als ik in de Apple Watch app op mijn iPhone naar de “Mobiel netwerk” instellingen ga:


 

Even je iPhone uit / aan doen. Hij moet de nieuwe settings ophalen.

Dit heb ik al een paar keer geprobeerd… no dice

Same here :-(

Het werkt!!!! Was eerst update naar 16.1 nodig

Ik heb versie 16.2 al draaien, misschien komt het daar door…


Ja mogelijk zit kpn niet in de beta verwerkt, dan zal je een rollback moeten doen.


Hallo allemaal! Ik zet dit topic op slot, voor vragen of opmerkingen kunnen jullie in het nieuwe topic terecht: