Skip to main content

Goedendag, 

is er bekend wanneer de nieuwe apple watch word uitgeleverd? Uiteraard ken ik de datum 20sept als release datum… maar is er zicht wanneer hij daadwerkelijk naar mij verzonden word? Als ik online kijk naar bestelstatus is fase 1 en 2 afgerond, en annuleren is nu al niet meer mogelijk. Betekent dit dat hij vandaag verzonden word? 

Ik sluit mij hier even op aan, aangezien ik ook nog niets heb vernomen van mijn Watch 10


  • opgelost. Zojuist een mail dat hij morgen bezorgd word 🎉

Aan deze kant ook mail inderdaad :)


Hier ook een pre order maar tot heden geen update behalve dat hij gereserveerd staat.


Hier is hij vanmiddag bezorgd. 


Hier ook een pre order maar tot heden geen update behalve dat hij gereserveerd staat.

Welke uitvoering heb je gekozen? @Fab77  (Welk watchtype, grootte, bandkeuze enz.)?


Hier is hij ook binnen, 46mm met alu frame, zwart met m/l bandje. Tot op heden zeer tevreden :)


Ik had de 42mm jet black met bandje s/m


Veel plezier met julie ontvangen Watch! 


Hier helaas nog steeds niet ontvangen! 

PostNL levert niet uit…….


Ben ook benieuwd wanneer die geleverd wordt de 10 46mm cell.

Ivm de kpn site staat die nog steeds op controleren. 

 

Wanneer hebben jullie besteld? Ik 16 september.

 


@Zapper1971 Welke uitvoering (kleur watchkast en maat bandje) heb je besteld dan?


46mm zilver s/m Cellular 


Even vooropgesteld, ik werk niet bij KPN maar ik zag dat die vanaf begin uitlevering (20 september) al op levertijd 2-3 weken staat. Ik durf dan wel tot de conclusie te komen dat die niet is geleverd of echt héél weinig. Ik heb een zwarte kast 46 mm met m/l band op 15 september besteld en geleverd gekregen op 20 september.


Apart gisteren gebeld en begreep dat er genoeg op voorraad was?

 

Zit hier wel iemand van @KPN 


Ik denk vooral dat het in de bandmaat zit. Mogelijk dat er veel meer mensen een bestelling plaatsen met een S/M maat band. Ikzelf had een M/L 46mm zwart besteld op 13 sept, waar hij 20 sept smiddags geleverd is.


Apart gisteren gebeld en begreep dat er genoeg op voorraad was?

 

Zit hier wel iemand van @KPN 

Jawel, moderators die komen echter rond de 3-4 dagen antwoorden. Maar aangezien dit een topic is die al beantwoord is zal die waarschijnlijk gesplitst worden naar een eigen topic.

Dit is overigens wel een jaarlijks terugkerend fenomeen. De telefonische klantenservice kan volgens mij niet de up-to-date voorraad zien in ieder geval niet als er ondertussen ook besteld is.
 

KPN weet daarintegen niet wat Apple elke keer gaat leveren dus is de 2-3 weken levertijd wat je nu ziet staan als je nu besteld meer een gok dan een gegeven. Het kan dus ook zijn dat je hem volgende week al krijgt of bijv. aanstaande vrijdag ofzo.


Ik denk vooral dat het in de bandmaat zit. Mogelijk dat er veel meer mensen een bestelling plaatsen met een S/M maat band. Ikzelf had een M/L 46mm zwart besteld op 13 sept, waar hij 20 sept smiddags geleverd is.

Ik zou juist denken andersom. S/M is best klein voor een 46mm en ik denk dat vooral mannen die 46 mm bestellen en toch een iets grotere polsmaat hebben. Je kan overigens gelijk hebben hoor. Maar het kan ook zo zijn dat KPN van de onze heel veel meer heeft gekregen dan van de S/M versie. 


Ik denk vooral dat het in de bandmaat zit. Mogelijk dat er veel meer mensen een bestelling plaatsen met een S/M maat band. Ikzelf had een M/L 46mm zwart besteld op 13 sept, waar hij 20 sept smiddags geleverd is.

Ik zou juist denken andersom. S/M is best klein voor een 46mm en ik denk dat vooral mannen die 46 mm bestellen en toch een iets grotere polsmaat hebben. Je kan overigens gelijk hebben hoor. Maar het kan ook zo zijn dat KPN van de onze heel veel meer heeft gekregen dan van de S/M versie. 

EDIT: Ik zie trouwens dat er van die zilveren 46mm alleen maar een S/M te bestellen is. Dus geen KPN levert daar niet eens een M/L van.


De levertijd van de Watch 10 46mm silver is 2 tot 3 weken @Zapper1971 


@Jeroen van KPN  Jammer… maar bedankt. 

 


Hier helaas nog steeds niet ontvangen! 

PostNL levert niet uit…….

13-09-2024 besteld de Apple Watch Series 10 GPS Cell 46mm Jet Black Aluminium Case with Black Band M-L

en nog steeds NIET ontvangen!  


@Marvin Paais  zal ook wel niet op voorraad zijn. 

 

Maar hoe bedoel je PostNL levert niet uit heb je wel een melding in je PostNL app?

Als dat niet zo is ligt het gewoon niet bij kpn en dus niet op voorraad. 

 


Hier helaas nog steeds niet ontvangen! 

PostNL levert niet uit…….

13-09-2024 besteld de Apple Watch Series 10 GPS Cell 46mm Jet Black Aluminium Case with Black Band M-L

en nog steeds NIET ontvangen!  

Maar je bedoelt dus wel dat KPN heeft verzonden?


Hier helaas nog steeds niet ontvangen! 

PostNL levert niet uit…….

13-09-2024 besteld de Apple Watch Series 10 GPS Cell 46mm Jet Black Aluminium Case with Black Band M-L

en nog steeds NIET ontvangen!  

Maar je bedoelt dus wel dat KPN heeft verzonden?

Ja volgens de site wel. 

PostNL app gaf vrijdag aan te leveren daarna zaterdag maar nog niks aan de deur gehad...


Reageer