Skip to main content
Antwoord

Wanneer wordt iPhone 16 pro, 128 GB, natural titanium weer geleverd?

• August 20, 2025
  • 4 reacties
  • 157 keer bekeken

Goedemorgen,

Ik heb eergisteren een bestelling geplaatst met het toestel erbij. Nou blijkt dat deze niet op voorraad is (iPhone 16 pro, 128 GB, natural titanium).

Hoelang gaat het ongeveer duren tot ik het toestel binnen zou kunnen hebben? 

Groetjes

Beste antwoord door Denise van KPN

Hi ​@erynk, welkom! Leuk dat je (opnieuw) hebt gekozen voor een abonnement van KPN in combinatie met een nieuw toestel. 💚 Ik snap heel goed dat je hier met smart op zit te wachten. Helaas kan het voorkomen dat achteraf blijkt dat het toestel toch niet op voorraad is. Ik heb stiekem even voor je gekeken en zie dat de verwachte levertijd voor jouw toestel 2 à 3 weken is. Maar pin me hier niet op vast.

4 reacties

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 21, 2025

Hi ​@erynk, welkom! Leuk dat je (opnieuw) hebt gekozen voor een abonnement van KPN in combinatie met een nieuw toestel. 💚 Ik snap heel goed dat je hier met smart op zit te wachten. Helaas kan het voorkomen dat achteraf blijkt dat het toestel toch niet op voorraad is. Ik heb stiekem even voor je gekeken en zie dat de verwachte levertijd voor jouw toestel 2 à 3 weken is. Maar pin me hier niet op vast.

• Nieuwkomer
  • September 15, 2025

Ik heb hetzelfde. Wanneer wordt deze geleverd?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 15, 2025

Ik heb hetzelfde. Wanneer wordt deze geleverd?

Mijn telefoon was met anderhalve week binnen na het bestellen. Weet natuurlijk niet of dit voor jou hetzelfde zal zijn maar dan weet je een beetje hoe het bij mij zat :)

• Nieuwkomer
  • September 15, 2025

Dankjewel voor je reactie!