Skip to main content
Vraag

Wanneer wordt mijn iPhone 17 256gb black geleverd?

• October 3, 2025
  • 12 reacties
  • 394 keer bekeken

PJEM-Caelen
Topper
Forum|alt.badge.img+1

Op 18 september de pre-order gedaan voor de iphone 17 black. Levertijd 1-2 weken rustig afgewacht iedere dinsdag gekeken naar de levertijden en blijft iedere week 1-2 weken. Inmiddels zijn de 2 weken voorbij nog steeds geen toestel, volgende week ga ik op vakantie en ben bang juist dan het toestel geleverd wordt maar dan zijn we al 3 weken verder en niet de beloofde 1-2 weken. Geen goede zaak van kpn.

zijn er mensen die hun toestel na 19 september besteld hebben en deze wel al ontvangen hebben specifiek de gewone iphone 17 black

en aan kpn de vraag wanneer komt nu mijn toestel mn geduld begint op te raken.

12 reacties

• Deelnemer
  • October 4, 2025

Ik zit in exact hetzelfde schuitje. Ook op 18 september de iPhone 17 black besteld en tot nu toe nog helemaal niks ontvangen. Elke week kijk ik naar de levertijden en daar blijft ook gewoon 1-2 weken staan, maar inmiddels zijn we al ruimschoots verder. Erg frustrerend, want je verwacht toch dat KPN zich aan die levertijd houdt. Hopelijk komt er snel wat duidelijkheid.

• Deelnemer
  • October 6, 2025

De mijne (ook 17, zwart, 256GB) heb ik op de 21e besteld. Ook hier nog geen bericht gehad over de levering, mijn vermoeden is dat de vraag groter is dan ze bij Apple/KPN voorspeld hadden. 

Erwin van KPN
Moderator

Hoi ​@PJEM-Caelen , ​@maurice_d  en ​@Lars R . Welkom hier.

We begrijpen jullie teleurstelling en frustratie heel goed. Het is nooit fijn om langer te moeten wachten dan verwacht, zeker als je er al weken naar uitkijkt. De levertijden die we communiceren zijn altijd verwachte levertijden. We doen ons uiterste best om die zo nauwkeurig mogelijk in te schatten, maar bij populaire toestellen zoals de iPhone 17 black zijn we deels afhankelijk van de beschikbaarheid bij de fabrikant.

Daardoor kan het gebeuren dat een toestel niet direct binnen de genoemde termijn geleverd wordt. We houden de levertijden daarom continu in de gaten en passen deze aan zodra er nieuwe informatie beschikbaar is.

Uiteraard hoop ik dat het toestel op hele korte termijn bij jullie bezorgd wordt! 

PJEM-Caelen
Topper
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Topper
  • October 6, 2025

@Erwin van KPN  en alle andere meelezers 

gooi dat levertijden schema maar in de prullenbak ik heb zojuist telefonisch contact gehad met een collega van jullie en die wist me te vertellen dat mensen die een pre order gedaan hebben voor deze zwarte iphone nu zeker nog kunnen rekenen op een levertijd van 2-3 weken of langer bovenop de tijd die ze nu al gewacht hebben.

ergens begrijp ik dat wel want kpn is afhankelijk van wat apple levert maar van de andere kant valt hier kpn ook wat kwalijk te nemen.

Nu is het zo dat er een inruil bonus was als je oude toestel op stuurt naar  recommerce maar dan miet het toestel wel voor 31 oktober bij hun zijn.

als ik in acht neem wat mij zojuist telefonisch verteld is zou ik 31 oktober never halen. Mogen wij vanuit kpn en recommerce enige coulance verwachten of is het pech bonus weg?

dus voor de meelezers heb je de zwarte iphone in de pre-order besteld hou er rekening mee dat je nog enige tijd zal moeten wachten.

• Deelnemer
  • October 6, 2025

@Erwin van KPN gezien het verhaal hierboven; Mijn verval datum van de recommerce bonus is 21 oktober, ik ga er vanuit dat deze datum dan ook niet haalbaar is. Kan je de datum verlengen of de bonus op een andere manier verrekenen? 

• Deelnemer
  • October 6, 2025

Het is eerlijk gezegd erg teleurstellend om te horen dat de daadwerkelijke levertijd nu nóg eens 2-3 weken (of langer) zou kunnen zijn. Zeker omdat er bij de bestelling een verwachting is gewekt die duidelijk niet gehaald wordt.

Daarnaast ben ik ook benieuwd hoe het zit met die inruilbonus via Recommerce. Als het toestel pas na 31 oktober geleverd wordt, lijkt het me redelijk dat KPN hier coulant mee omgaat.

Hopelijk komt er snel meer duidelijkheid of een realistische update over de levertijden, want dit begint wel erg vervelend te worden.

PJEM-Caelen
Topper
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Topper
  • October 6, 2025

Het is eerlijk gezegd erg teleurstellend om te horen dat de daadwerkelijke levertijd nu nóg eens 2-3 weken (of langer) zou kunnen zijn. Zeker omdat er bij de bestelling een verwachting is gewekt die duidelijk niet gehaald wordt.

Daarnaast ben ik ook benieuwd hoe het zit met die inruilbonus via Recommerce. Als het toestel pas na 31 oktober geleverd wordt, lijkt het me redelijk dat KPN hier coulant mee omgaat.

Hopelijk komt er snel meer duidelijkheid of een realistische update over de levertijden, want dit begint wel erg vervelend te worden.

Ben ik helemaal met je eens

PJEM-Caelen
Topper
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Topper
  • October 7, 2025

@Erwin van KPN 

zie screenshot bijgewerkt 7 oktober en nu willen wij duidelijk antwoord op wanneer onze telefoons komen

• Deelnemer
  • October 7, 2025

@PJEM-Caelen nou kom maar op met die iPhone 17 black 256gb 😁😁

PJEM-Caelen
Topper
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Topper
  • October 8, 2025

@maurice_d ​@Lars R 

nog even van mijn kant een update ik zag vandaag dat mijn toestel op voorraad is en dat het inmiddels ingepakt en verzonden is, wordt mogen door postnl geleverd.

hoe is de voortgang bij jullie? Al wat zichtbaar of misschien zelfs al iets mogen ontvangen? 

ik hoor graag van jullie

• Deelnemer
  • October 8, 2025

@PJEM-Caelen bedankt voor de update. Dan verwacht die van mij volgende week geleverd wordt, bij mij staat het toestel nog steeds op “niet op voorraad”.

PJEM-Caelen
Topper
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Topper
  • October 8, 2025

@PJEM-Caelen bedankt voor de update. Dan verwacht die van mij volgende week geleverd wordt, bij mij staat het toestel nog steeds op “niet op voorraad”.

Ik hoop dat ook jij je toestel spoedig mag ontvangen