Skip to main content

Ik heb een vraagje.

Mijn vrouw heeft de Samsung S7 en ik heb de Samsung S9

Nu zag ik de Samsung A52s en dat is best wel een mooi en betaalbaar toestel en heeft 5G

Is het verstandig om deze als vervanger te kopen?

 

Mijn dank is alvast groot.

 

Joop

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

Gaat het abonnement in april 2022 pas in? Waarom niet gewoon meteen? Want er is lijkt mij geen sprake van verlenging ofzo. Want dat kan nog niet.

Ik zou dat niet doen. Ik ga geen abonnement afsluiten wat over 5,5 maand pas in gaat. Maar goed. Dat is ieders eigen keuze.

 

Dat doet KPN altijd.

Pas als het lopende abonnement afgelopen is, gaat het nieuw in. In dit geval 1 april 2022.

Dus tot die tijd 5GB en onbeperkt bellen. Daarna 12 GB en 150 belminuten (ruim voldoende)

Voor de maandkosten maakt het weinig uit, per 1 april betaal ik iets minder dan nu voor het abonnement.

Toestel krijg je wel meteen toegezonden.

Ik ben dik tevreden. (want officieel mag je pas 4 maanden van te voren het abonnement aanpassen (verlengen) en ook dan gaat het pas op de dag dat het contract afloopt in. 


Het omzetten van een sim only kan vaak sneller zoals Nick al noemt, vaak per dezelfde datum zelfs. In dit geval lijkt er gekozen te zijn om eerder te verlengen omdat je al dichterbij die datum was.. Uiteindelijk is het het belangrijkste dat het geregeld is op een manier die voor jou voldoet, dat is in ieder geval het geval :slight_smile: Veel plezier alvast met het nieuwe toestel!


@Nick83 en anderen, vandaag is er een tijdelijk cashback aktie begonnen bij deelnemende winkels voor dit toestel.  € 50,00 retour! Ik heb em meteen besteld!!


Dat is een actie van Samsung bij aankoop van een Galaxy A52s 5G of S20 FE 4G of 5G
van 20-10-2021 t/m 07-11-2021. Vergeet niet te registreren op de promotie website.

https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=2WCV9HMRG9KFD


Net ontvangen.

Nu alles overzetten.

Eerste indruk heel positief.

Ik denk dat mijn vrouw hier heel blij mee is.

Goeie opvolger voor de S7

 

Waarschijnlijk ga ik hem ook kopen als opvolger van mijn S9


@Nick83 en anderen, vandaag is er een tijdelijk cashback aktie begonnen bij deelnemende winkels voor dit toestel.  € 50,00 retour! Ik heb em meteen besteld!!

KPN staat daar ook tussen. Kun je nu dus bij KPN eerst het toestel aanschaffen voor 312 euro en dan nog 50 euro van Samsung terug krijgen? 😳

Ik ga dat morgen proberen te regelen 😎


Ja dus:

48 euro korting én 50 euro cashback…

Ze moeten er vanaf zeker? 😜


@Nick83 en @Jasper 

 

Kleine correctie, ik was ervan uitgegaan dat het op dezelfde manier ging als destijds met een nieuw toestel en abonnement.

Maar tijden veranderen.

Ik zag dat het nieuwe abonnement ook is ingegaan.

 

KPN mijn dank voor de goede en snelle service. 


Mijn sim only loopt nog een jaar😥


Het toestel bevalt erg goed dus @joop2011, dat is altijd goed om te lezen. En je hebt er ook een trend mee gezet zo te zien, als Nick het ook gaat doen :grin:

Mijn sim only loopt nog een jaar😥

Dat hoeft je bij een Sim Only niet tegen te houden @Joep1965, het contract van Joop liep ook nog. Je kunt dan binnen de looptijd (na de eerste 4 maanden en nog niet in de laatste 4 maanden) overgaan naar een nieuwe abonnement met toestel, dat kan via de chat of telefonisch :wink:  Via MijnKPN is het niet mogelijk.


Het is gelukt!!! Bedankt @Jasper en @Nick83 voor de tips!!


Nou … ik heb het ook geregeld. Nog geen bevestiging via de mail gekregen, maar die komst nog wel hoop ik. Wel 2 mails over wijziging klant gegevens. Maar daar staat niets in over de bestelling.


@Nick83 Ik hoop voor je dat het dan goed komt. Ik had de mail al voor ik de beste medewerker gedag zei🤔


@Nick83 Ik hoop voor je dat het dan goed komt. Ik had de mail al voor ik de beste medewerker gedag zei🤔

Ik heb inmiddels een sms gekregen met een link naar:

 


Hoi @Nick83 , en andere

Aangeschaft zoals je ziet het doosje, want ik had de telefoon nodig om de foto te maken.
 

:wink:


Mooi toestel, mijn vrouw is er heel erg blij mee.

Zelf wacht ik tot 2022 en koop ik de A53 of A73 (5G uiteraard).