Skip to main content
Vraag

Wat is de levertijd van de Apple Watch Ultra 3?

• September 20, 2025
  • 100 reacties
  • 3544 keer bekeken

Toon eerste bericht

100 reacties

• Topper
  • October 23, 2025

Hoi ​@BMLK en ​@S007, ik snap de teleurstelling vanwege het langer wachten dan gehoopt, echt! Helaas kan ik ik jullie hierin geen tegemoetkoming aanbieden, het spijt me. Op de pagina op onze website waar je de Watch kunt bestellen, zie je onderaan een kopje staan 'Wil je meer weten?'. Daar staat ook een stukje over de levertijd (Voor de meeste smartwatches geldt: vóór 21:00 besteld, morgen in huis. Maar het kan zo zijn dat je iets langer moet wachten, bijvoorbeeld door drukte.). Hierdoor kan ik jullie hier dan ook geen tegemoetkoming aanbieden. Ik begrijp ook echt dat dit niet het antwoord is waar jullie op hadden gehoopt maar ik kan er met de beste wil van de wereld ook niet iets anders van maken. 

Hi ​@Jan van KPN volgens mij kunnen wij hier allemaal lezen en stond er onder dat kopje wil je meer weten? voor 21.00 besteld morgen in huis. Jullie lichten de boel op door mensen zolang te laten wachten en dan ook nog eens met een opmerking komen van zie onderaan het kopje. Jullie vermelden dingen op de site die jullie vervolgens niet na kunnen komen. Die iets langer wachten is al meer dan een maand. Dat is voor mij niet iets langer wachten ​@Jan van KPN. Iets langer wachten is een week max. Lang wachten is een maand. Het is ook echt onzin dat het bijv door drukte komt, want wat voor drukte moet er zijn dan? 

• Topper
  • October 23, 2025

KPN thuis en mobiel zijn opgezegd! Bij de concurrent betaal je zo €20 per maand minder. Normaliter zou ik graag wat extra betalen voor service, maar het kan niet slechter worden dan dit. De groeten.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • October 23, 2025

Wij hebben er natuurlijk zelf helemaal niks aan om mensen onnodig langer te laten wachten dan nodig ​@S007 , daar schieten we echt helemaal niks mee op. Dat je dit ervaart als 'oplichting' betreur ik dan ook ten zeerste want daar is natuurlijk echt geen sprake van. Wat niet wegneemt dat ik jullie teleurstelling heel goed begrijp. En zoals ik eerder aangaf; we willen ons echt niet verschuilen achter het feit dat we hierin ook afhankelijk zijn van Apple maar het is wel een factor waar we mee hebben te maken. 

​lang wachten is een maand. Het is ook echt onzin dat het bijv door drukte komt, want wat voor drukte moet er zijn dan? 

Drukte in die zin dat er meer Watches zijn besteld dan we geleverd kregen. En dat is eigenlijk bij elke nieuwe release van Apple het geval. Het spijt me echt maar meer kan ik er echt niet van maken. 

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • October 27, 2025

Hetzelfde verhaal hier. Ik ging naar de website en er stond letterlijk “voor 21.00 besteld morgen in huis”. Nou dag erna niks, dus de dinsdag maar bellen en het was: is een foutje maar deze week krijg je hem. Hele week gewacht en niks. Vorige week gebeld en het was; ja doen ze express zodat je besteld, geen ETA wanneer het binnenkort. Tussendoor stond er opeens weer voor 21.00 besteld en nu 2-3 weken…

• Topper
  • October 27, 2025

Hetzelfde verhaal hier. Ik ging naar de website en er stond letterlijk “voor 21.00 besteld morgen in huis”. Nou dag erna niks, dus de dinsdag maar bellen en het was: is een foutje maar deze week krijg je hem. Hele week gewacht en niks. Vorige week gebeld en het was; ja doen ze express zodat je besteld, geen ETA wanneer het binnenkort. Tussendoor stond er opeens weer voor 21.00 besteld en nu 2-3 weken…

Wanneer heb jij je bestelling geplaatst? Ik heb de AWU 3 Natural Titanium Milanees besteld en daar staat nu bij lever tijd 3 a 4 weken. Ik wacht al anderhalve maand….. :( 

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • October 27, 2025

Wanneer heb jij je bestelling geplaatst? Ik heb de AWU 3 Natural Titanium Milanees besteld en daar staat nu bij lever tijd 3 a 4 weken. Ik wacht al anderhalve maand….. :( 

2 weken geleden pas hoor, maar als ik al lees hoe lang jij en anderen wachten, ga ik het maar annuleren. Koop ik wel de Ultra 2 ofzo, deze gaat nu voor 649.

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • October 27, 2025

Iemand zijn horloge al gehad of opgestuurd? 

Forum|alt.badge.img
  • Nieuwkomer
  • October 28, 2025

Ik heb mijn Ultra 3 Anchor Blue Ocean op 1 oktober besteld en afgelopen vrijdag (24e) binnen gekregen. Heeft er dus ruim 3 weken over gedaan.

Toen ik hem bestelde stond hij op levertijd 1-2 weken.

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • October 28, 2025

Ik heb mijn Ultra 3 Anchor Blue Ocean op 1 oktober besteld en afgelopen vrijdag (24e) binnen gekregen. Heeft er dus ruim 3 weken over gedaan.

Toen ik hem bestelde stond hij op levertijde 1-2 weken.

nou dat klinkt hoopvol. En ik maar denken krijg de milanese loop eind deze week nog :(

• Topper
  • October 28, 2025

nou dat klinkt hoopvol. En ik maar denken krijg de milanese loop eind deze week nog :(

Kan je vertellen ​@meneerjim ik wacht al sinds 19 september op mijn AWU3 met milanese loop. ​@Jan van KPN kan je ons een update geven? 

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • October 28, 2025

Kan je vertellen ​@meneerjim ik wacht al sinds 19 september op mijn AWU3 met milanese loop. ​@Jan van KPN kan je ons een update geven? 

Welke kleur heb je?

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • October 28, 2025

Helaas niet ​@S007, ik kan jammer genoeg niks toevoegen aan het bericht dat ik hier afgelopen donderdag heb gepost :( 

• Topper
  • October 28, 2025

De natural titanium

• Nieuwkomer
  • October 28, 2025

Ik vraag me af hoe het kan zijn dat mijn vrouw en ik in de kpn winkel 1 week geleden onze Apple Watch Ultra 3’s besteld hebben, ik hem gisteren binnen kreeg en zij steeds een mail krijgt ‘niet op voorraad’?

• Topper
  • October 28, 2025

Ik vraag me af hoe het kan zijn dat mijn vrouw en ik in de kpn winkel 1 week geleden onze Apple Watch Ultra 3’s besteld hebben, ik hem gisteren binnen kreeg en zij steeds een mail krijgt ‘niet op voorraad’?

Welke heb je besteld dat die zo snel binnenkwam?

• Nieuwkomer
  • October 29, 2025

Beiden een Black - black ocean band

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • October 29, 2025

Zou op voorraad moeten zijn volgens KPN. Heb je ze al gebeld?

• Nieuwkomer
  • October 29, 2025

Zou op voorraad moeten zijn volgens KPN. Heb je ze al gebeld?

Nee heb ze nog niet gebeld. Waarschijnlijk zal mijn vrouw dan aan de lijn moeten komen, die is momenteel aan het werk. Ik weet niet of dat de levering zal bespoedigen aangezien ik verwacht dat je in een soort van ‘batch’ wordt ingedeeld?

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • October 29, 2025

@Jan van KPN de levertijd die je ziet, is dat vanaf wanneer je besteld of per dag?

• Topper
  • October 31, 2025

zojuist gekeken naar mijn bestelling en deze heeft nu de status Verwerking (Wij maken uw bestelling klaar om te versturen). Het gaat hier om de AWU3 Natural Titanium Milanese Loop. Besteld op 19-09-2025. 

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • October 31, 2025

zojuist gekeken naar mijn bestelling en deze heeft nu de status Verwerking (Wij maken uw bestelling klaar om te versturen). Het gaat hier om de AWU3 Natural Titanium Milanese Loop. Besteld op 19-09-2025. 

Net bij mij gekeken maar helaas nog niks.

Forum|alt.badge.img
  • Nieuwkomer
  • October 31, 2025

Ik heb de Apple Watch Ultra 3 GPS Cell 49mm Natural-Natural Milanese Loop bestelt op 14 sep. Morgen wordt deze bezorgd. Ben benieuwd. Geduld wordt hopelijk en waarschijnlijk beloond. 

Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • October 31, 2025

Ik kreeg vandaag ook bericht dat mijn apple watch ultra 3 natural  milanese loop morgen wordt geleverd.

19 september besteld.

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • October 31, 2025

Ben jaloers op jullie, veel plezier!! Mijn status is nog niet geupdate :(

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • November 3, 2025

Iemand zijn black titanium AWU 3 al ontvangen?