Skip to main content
Beantwoord

Wegvallende spraakverbinding iPhone 12 en internet problemen

  • 19 July 2024
  • 2 reacties
  • 106 keer bekeken

Goedemorgen kpners,

 

Ik heb net zoals velen sinds juni het probleem dat internet regelmatig naar edge springt en de spraak regelmatig voor 10 tot 15 seconden wegvalt. (iphone 12)

Nu heb ik het internet naar edge probleem beter gekregen door de netwerkinstellingen te resetten.

Maar de problemen met bellen blijven steeds terug komen en zijn erg vervelend.

 

Nu las ik op de forums dat je een melding moet maken om in aanmerking te komen voor een eventuele compsensatie. Dus ik heb netjes het aangegeven nummer gebeld om dat te gaan doen.

 

Vervolgens krijg je iemand aan de telefoon welke totaal niet op de hoogte is van het probleem en mij doodleuk naar een kpn winkel doorverwijst. ik heb gevraagt om mij door te verbinden met een collega welke wel op de hoogte is van het probleem, maar ik zou niet verder worden geholpen voor ik naar een kpn winkel was geweest en als ik weer zou bellen zou ik hetzelfde antwoord krijgen. 

 

Iemand van jullie ook deze ervaring met de kpn service?

 

Nu wil ik best naart een kpn winkel gaan, maar volgens mij weten we allemaal dat die niks kunnen betekenen in dit geval, of mis ik iets?

In de kpn winkel kunnen ze ook niet veel met dit probleem. 

Het beste wat je kunt doen is nogmaals met kpn bellen en hopelijk tref je dan een medewerker - die op de hoogte is van deze problematiek - om een ticket aan te laten maken @Turbopolyp 


Welkom op de community @Turbopolyp, een KPN winkel kan in dit geval niets voor je betekenen inderdaad. Dit probleem is momenteel in onderzoek bij de technische dienst, samen met de leveranciers. Om meegenomen te worden in het onderzoek moet er een ticket aangemaakt worden, en dat kan telefonisch. In de instructies voor de klantenservice staat dat ook beschreven. Je kunt het beste opnieuw bellen zoals Berteman ook al noemt, zodat een andere collega wel een ticket voor je kan aanmaken.


Reageer