Skip to main content
Beantwoord

Welkomstcadeau Samsung Galaxy Tab A8 LTE 32GB gaat niet meer aan

  • 14 January 2024
  • 4 reacties
  • 98 keer bekeken

Media april vorig jaar een Samsung tablet gekregen bij een nieuw abonnement, maar hij viel ineens uit. We krijgen hem met geen mogelijkheid meer aan. Hebben meer mensen dit probleem? 

Hoi @Horzel84, dat is niet de bedoeling natuurlijk. Blijft dat ook als je de tablet aan de lader doet, geeft die dan wel een teken van leven? Als dat niet zo is kan je de brief die erbij werd geleverd gebruiken, daarin wordt de garantie van het welkomstcadeau besproken.

Voor meer informatie over het welkomstcadeau kan je dit artikel in onze Kennisbank lezen: 

Daar wordt ook beschreven dat Sidekix onze partner is voor de welkomstcadeaus, zij zijn in dit geval het aanspreekpunt


Hoi Jasper,

Bedankt vvoor jouw antwoord. Helaas heb ik die brief niet meer. Gister heb ik 20 minuten met een collega van jullie gebeld en hij gaf aan dat ik de tablet moet inleveren bij een KPN winkel.

 

Klopt deze informatie?


@Horzel84 Het kan zijn dat jouw tab vast gelopen is met beeldscherm uit. Druk tegelijk POWER en VOLUME DOWN 20s tot je het Samsung logo zie dan los laten. Laad jouw tab ervoor goed op.

Als het niet helpt, legt jouw tab in een goed sluitende plastic zak en paar minuten in een vriezer en maak  daarna de bovengenoemde handeling.


In eerste instantie zou ik Sidekix (088 6237 006) bellen @Horzel84, aangezien zij onze partner zijn hiervoor hebben zij daar het beste beeld van. Als zij ook aangeven dat je naar een KPN winkel kunt gaan kan dat alsnog, maar het kan zijn dat zij er een ander proces voor hebben.